Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av mArrA$ - 2 oktober 2007 14:21


Vågen Tisdag 2 /10

Om du har attityder som du är missnöjd med är det gynnsamt med förändringar nu. Men självklart kan inte invanda beteendemönster ändras från en dag till en annan. Det är dock ett oerhört plus att bara rikta uppmärksamheten mot det du vill förändra.


helvetes helvete.. hur svårt ska det vara att göra upp en eld!? tydligen så klarar jag då inte av det..*spott fräs mutter och morr* Kan ju inte ens diska i hetvatten?! ojoj.. jag säger då det. Det börjar liksom mbrinna en hel del.. men sen bara ryker det.. inte ens glöder.


Dessutom ligger jag dyngförkyld igen, så bedrövligt.. har ju precis blivit frisk. Låt en hööög av snorpapper nedanför sängen i morse, jajamen =) hehe..


Hade ju tänkt åka och handla och laga lite mat idag, så där bra att ha hemma.. Tänkte göra lasange, köttgryta och korvstroganoff.. kul när man är dålig, njaa.


Varför mår jag dåligt inuti när man eg borde må toppen just nu? Och en sak har jag konstaterat.. man blir då INTE gladare av att shoppa. Hmm okej, för stunden.. men det visste jag ju redan.


Visste ni att Maria betyder: En erfaren och kreativ kvinna som har lätt för att uttrycka sej.



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards