Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av mArrA$ - 4 oktober 2007 22:42



Ikväll har det vart 1:a gången på fortsättningen i salsa, det gick väl si så där i början.. huvudet ville liksom inte hänga med. Men tillslut så..=) Då blev det roligt igen. Sedan åkte jag och hälsade på en kompis och hennes pojkvän i Själevad, fikade och åt lite götta.


I morgon är det mara i ÖStersund, eller nonstopdans eller vad man nu kallar det. Blev erbjuden att åka med ju! men dels ligger jag sjuk och sen så.. ja, jag måste lugna mina dansnerver lite. *snyft* Har ju såååå lust att åka dit!! Åh Marras..


Snart är det helg, vad som händer då har jag/vi inga planer på ännu.. Ska till Umeå på Lördagen och köpa kakel iallafall, det vet jag.. men det är ju dagen.Samtidigt som jag är fruktansvärt rastlös så var jag eg ingen ork till nåt. Det är skördefest hemma i Bollstabruk vilket hade vart jätteskoj att åka på, dans bland annat.. nog till ett värdelöst band (Arvingarna) men vaddå. Ja, vi får se vad som händer och fötter.


Köpte boxen med 2:a säsongen av prisonbreak i går, kollade på ett avsnitt bra.. nu var man fast igen. Så är det när man inte har trean! Så då har man 16 timmar spänning framför sej då =) hehe.. härligt.


Nu ska ja sova, har en dags arbete framflr mej i morgon, börjar 6:45.. *suck* Hade gärna sovit ut..bara legat där i sängen, mysat..kanske serverat dej kaffe och en french hot dog till frukost! haha..



Vågen Torsdag 4 Oktober 

Det här blir en fin dag. Du får mycket uträttat och får även i andra avseenden anledning att känna dig nöjd över dig själv Det blir också tid till att umgås med vänner och bekanta och att göra saker som du upplever avkopplande.






Terrorangrepp i Norge

Tvåsitsigt flygplan störtade på kyrkogård.

Hittills 300 döda funna och siffran väntas stiga allt eftersom grävningarna fortsätter

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards