Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av mArrA$ - 20 oktober 2007 23:41

Fortfarande Lördag.. tråkigt som bara den har man. Jobba jobba.. jeeeh Ha. Hade heller suttit i gott sällskap, kanske ett glas vin och bara snackat skit och haft det bra =) Ätit en påse chips, druckit 1½ liter cola och kanske tillochmed snaskat i mej 3 hg göttta! det ni.. haha. 


Tog en liten promenad vid 22 tiden, det va härligt.. det har regnat på eftermiddagen så den lilla snön som föll var ju borta.


Såg på dr Phil ida´om män som var betatta av sina fruar. En karl han rotade i hennes saker, gjorde  så att hon fick sparken, fotade henne i smyg, höjde värmen i sovrummet så hon drog av sej täcket så han kunde se på henne. Ljög om att han gjort en Vasketomi så att de skulle ha sex utan att hon blev gravid, givetvis ljög han och hon kunde ha blivit med barn.. igen! ( de hade redan tre ) Han ville att hon skulle vara gravid heeela tiden så ingen annan man ville ha henne. Han drogade och utnyttjade henne i sömnen. Spårade med GPS, låste in henen i källaren och MYCKET annat.. ja herreminje.. det va skrämmande att se minsann. Att det måste finnas så många slags psykopater i vår värld... suck!


Nu är det dags för Mej att sussa igen, börjar jobba 7:30!


Nä, nu har jag kommit åt någon knapp på datan så sökfältet förvann.. typiskt!! Hur fixar man det igen då? hmm..


Pusselipuss...

Av mArrA$ - 20 oktober 2007 09:47





Vaknade halv åtta på soffan i vardagsrummet, hade somnat mitt under ett toppenspännade avsnitt av prisonbreak, fan också.. Presidenten hade ju precis avsagt sej sitt uppdrag! Ont i ryggen ch det sista jag mindes var att jag stoppade en polly i munnen?!.. fan vad jag hade ont i magen! Hade typ ätti hur mycket godis som helst.. uhh. No more, nu får det räcka alltså.. Nu om nåt så borde jag tänka på vad jag stoppar i munnen, men det är vi ju fler som INTE gör.. hmm löpband som får tv:n att fungera lät som en bra ide tyckte jag.. *haha* Men tro inte att Nån får sitta i soffan och, hmm äta chips??  ehh nää ; )



Blev ingen dans för mej i går, hade en hel del som jag bara fick lov att ta tag i och pyssla med. Kvällen hade sin stilla gång ändå, trist när man hade velat ta sej en svängom.. blev visst fotad sist jag var i farten!  Marras in action här då, haha.



Så, då jobbar man helg,  Alla andra är liksom ledig.. det är baksidan med vårdyrket.. Jobbar ju tillochmed jul i år igen, men denna gång har jag det ju på schema, hade faktiskt tänkt att inte jobba i år. Men nu är det väl så.. gue så booring.


Det snöar för fullt ute, blandade känslor.. vill ju inte ha vinter, hade hellre haft en varm skön sommar igen. Sommaren blir bara kortare och kortare ju, why?! *buhu* Blev tvärsugen att åka utomlands när jag vaknade.. drömde mej bort bland svajande palmer och turkost vatten! Goa drinkar med pinnar och parasoller..och såklart bör man ha ett enormt trevligt sällskap =/



Horoskop för Vågen   Lördag den 20 Oktober 2007

Missförstånd kan komma att röra till saker och ting rätt ordentligt idag och kräva krafttag för att få ordning på igen. Därför är det mycket viktigt att du är tydlig och säger om vad du menar. Försäkra dig också om att du blivit ordentligt hörd och förstådd.



Ha en underbar dag allesammans!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards