Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av mArrA$ - 23 oktober 2007 17:15

Hej allesammans


Efter lång tid av dåligt välbefinnande fick det vara nog. Varför ska man må dåligt? Att få en ahaupplevelse av att nä, det här fungerar ju bara inte? Just precis mina kära bloggläsare.. Anders och jag ska separera. Ja vet jag vet, herreguuud vi har ju precis köpt hus?! jaja, Det misstaget är vi nog inte ensamma om att gjort. Trodde väl som många andra att på något sätt eller vis att det skulle föra oss närmare varann, att vårt förhållade skulle bli bättre av en snygg kåk.. oj så dum man får bli.  Men tyvärr så gled vi bara längre och längre ifrån varandra.. och känslorna bara försvann. Ja så kan det gå, vi har varit ett par i över sju år och sista tiden så har det bara gått utför och vi har verkligen försökt med allt för att det skulle bli till det bättre, men förgäves. Så idag har jag varit till stan och skrivit på kontraktet för min egna lilla 1:a på 36 kvm. Den ligger centralt och har en hyffsad hyra.. Nu vill jag bara flytta.


Dags för Marras att stå på egna ben..




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards