Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av mArrA$ - 5 oktober 2007 22:58



Har precis kommit hem ifrån mina vänner. Först så tog jag och M en promenad i det kalla vädret, det blev en rätt lång prommis faktiskt. SKönt, det behövdes..  Sen så följde jag med in en stund och drack kaffe och fika smörgås.


Pratade i tel med nån som måste ha vart påtänd? Känner henne då inte..och det är väl tur de. Det var ett sååå sjukt samtal att jag fick lov att sätta på högtalaren på mobilen så att alla kunde höra liskom, scary.. man väntade typ att det skulle stå någon därute med en kniv i högsta hugg när man la på!  Ordet Tvångsintagning fick precis en ny innebörd för mej.


Ska se ett avsnitt av prisonbreak nu..  Fortsatt trevlig kväll!


MArra$


Miss my mom.. ses på Söndag!





[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards