Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av mArrA$ - 11 mars 2009 09:57

*hahaha* ja kära nån.. ni vet, typiskt att man ska behöva skämmas då. Var på toa o gjorde hrmm nr 2 så här på morgonkvisten.. sprayar med lite lukta gott så där efteråt. I samma stund så ringder det på dörren.. shit, pannreperatören! neej varför just nu när jag precis vart på toa?! jaja, bara att släppa in honom då.. Hmm vem ska ja skylla på!? ehh oj, bara jag hemma.. hihi. När han går ner till sin bil passar jag på att slänga upp fönstret o spraya med mer lukta gott, haha.. självklart känner han att jag sprayat med något. Jag håller mej i köket resterande tiden han arbetar =D fan så barnslig man är då.. *skratt*



Sen undrar jag.. vem ger dem rätten att klampa in i våra hem med skorna på!?..alldeles blött på golvet nu o mattan i badrummet är alldeles skititg!!

Grrr... man kan undra om de gör så hemma också? Tänk om min matta var svindyr o exlusiv..

Av mArrA$ - 11 mars 2009 08:15

Lagar nyttig frukost idag, fiberhavregrynsgröt med linfrö, loppfrö och solrosfrön.. slemmigt meeen mättande. Attans då, jag glömde att salta.. jaja ner ska det iallafall.


Sen tänkte jag ta mej en härlig promenad i solen som lyser ute..önskar man hade sällskap.

 Börjar jobba 14:00. "Råkade" även ta på mej jobb på Fredag. typiskt då! Ska ju på dans..men ja åker direkt från jobbet då på dansen, det brukar funka.


Nu har en vaktmästare precis vart här o kollat på vår jäkla panna i lägenheten som krånglat nu ett bra tag... någon annan som kommer o kollar på den i dagarna.. *suck* bara det inte drar iväg i kostnader så är vi nöjd.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards