Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av mArrA$ - 21 mars 2009 16:50


 


Nu är det spikat.. det blir utgång ikväll! Billy, Nicklas kompis kom över och fick äta med oss..så nu ha ja precis diskat efter det, ska nu till o fixa efterrätten.  Nu så sitter dem o dricker en öl o ser på hockey. Sen får man se vart det bär av i kväll o vilka vi blir, Skoj! Längesen.. ja e skitasugen att gå på krogen! =D


Ha en trevlig kväll ni också!

Av mArrA$ - 21 mars 2009 14:14

Håller på att laga mat, det blir Flygande Jacob idag tills gubben kommer hem.. sen tänkte jag göra lite efterrätt. folieinlindad Banan med itryckta blockchokladbitar, o sen in i ugnen, serverad med glass.


Var precis en sväng på affären, brrr vad det blåste.. vädret såg mycket bättre ut från insidan av fönstret. Solen skiner ju iallafall.. man kan ha balkongdörren öppen och det är så härligt.

Av mArrA$ - 21 mars 2009 12:18

Superhärlig danslåt.. =D

Av mArrA$ - 21 mars 2009 09:34

I går när jag om hem från jobbet så hade min underbara sambo tänt ljus i hela lägenheten och möter mej med ett glas rödvin och en lång kyss i hallen. Styker mej i håret med sin vackra hand..

 - jag har saknat dej älskling..säger han, med blicken djupt i mej

 Åh, jag saknar dej också! Varje minut vi är ifrån varann..


Sen ser vi en film o äter salta kex med vitlöksost och jordnötter..




Sugen på att gå ut på krogen ikväll, lyssna på lite bra musik och sitta o surra bara. Vi tänkte höra med några fler om de har lust att åka intill stan..


Än så länge verkar jag ju vara ledig idag..


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards