Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av mArrA$ - 9 maj 2009 17:11

Idag så är det strålande väder ute! Tog oss en lååång promenad på förmiddagen, var ute o gick raskt säkert 1,5 timma! Sköönt, men det är drygt att gå med Nicklas å hans långa ben ju, bättre o gå med syrran var det då ; )


Har precis legat på balkongen o solat, somnade i värmen.. mm så jäkla skönt. Man Önskar så att ha hus vid sådana lägen.. vi får se hur det går med kåken vi var o kikade på, de va ju ETT PAR st intresserade.. hrmm 153 som var där å kikade!? O sen typ 40 intresserade.. ojoj. Men vi ska väl lägga bud så småningom får vi se vad som händer..


Ikväll, Lördagskväll är jag ensam. Nicklas är nämligen med sin vän Jocke o grillar på ett 50 års kalas. Ja ska ju upp o jobba i morgonbitti, annars hade man ju kunnat följa med.. men , så ja sitter här i min ensamhet ikväll istället. Lika glad var räven! =D


jag luktar sol, bäst o ta en skön dusch. Sen ska ja nog sätta mej o fixa o pilla lite på naglarna, smöja litt o kanske ta ett fotbad o fixa tossingarna på samma gång.


Livet är underbart!


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards