Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av mArrA$ - 13 maj 2009 22:50

Hmm mycket märkligt... why?


Såg precis att Nicklas avslutat sitt medlemsskap på lunarstorm.. i natt?! Jag blev mest brydd för att han dels inte använder sidan längre och sen för att det skedde i natt kl 04:30 typ!?... Min första reaktion var, hmm hallå!va gjorde du uppe den tiden, och vid datan dessutom!!?? Hjärtat i  halsgropen.. hehe.. men läget var inte så tack o lov, för han låg nämligen brevid mej i sängen då och sussade så sött =D .. Därför efter litt research så VET han att det är någon ( han misstänker, LÄS: med 99.99% säkerhet ) som tyvärr måsta vetat hans lösenord och gått in o tagit bort hans profil, va det nu ska va till för nytta??? Han gissade också på ett motiv..menmen.



Nu ska ja släppa in kissemissarna från balkongen och sen ska ja sova om ja ska orka upp i morgonbitt!


Nattinatt





Av mArrA$ - 13 maj 2009 16:02

 


Återbesök hos optikern för att kolla hur jag trivdes i endagslinser istället för Månads... Nja, visst det funkar ju men de andra var bättre. Men ibland har man inge val liksom. Jag har fått problem under ögonlcket, därav att jag börjat anv glasögon lite mer ofta.


Ringde svärmor på väg hem från stan, blev ditbjuden.. kanske typ bjöd in mej själv *skratt* på middag, det blev köttbullar, lunchkorv o gratäng. mumma då.. Ska strax åka.


Idag har vi haft rörmokaren här igen, pannjäkeln hade ju stannat..eller pumpen var död rs. Ingen värme har vi ju haft på hur länge som helst.. Marras har frysit som en naken hund!


Nu Jobbar jag Tors-Söndag.. riktiga grispass. O missar en hel massa bra dans i helgen gör man också.. men ska nog till Aspås o dansa till Zlips på Lördag, fast jag jobbar till 21. Premirä där då, o på Sandviken på Fredag.. men då går jag till 21:24 så det kan ju bli strävt om tid..


Nu blir det en svängom med dammsugren inna ja åker!



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards