Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av mArrA$ - 19 maj 2009 14:25

En sådan här skräckinjagande figur..

den hade flygit in i tvättstugan o kunde ite hitta ut, jag tyckte så synd om den.. försökte förgäves fånga den i en hink, men lyckades inte.. då kom ja på! Och sprang upp i lägenheten och hämatde min "pryl"


Nog för att jag inte är rädd för denna typen av insekter, utan det är SPINDLAR som är min största fobi!!


Fick användning utav min spindelfångare som ja fick av svärfar o carina förra året typ. Den va superbra! Humlan kröp in i röret o jag satte på locket.. på det viset kunde jag rädda den istället för att slå ihjäl stackaren.

dagens goda.. känns bra inombords =) Den humlan hade inte legat för sista gången *skratt* tack vare min insats! ; )  Nu kan den flyga hem till fru bumble bee och tillverka fler små Bzzz som flyger in i våra skräckinjagade hem o tar sej inte ut!

Av mArrA$ - 19 maj 2009 12:02

Nu gäller det at bränna upp sej lite, man har ju litt över en vecka på sej att få grundfärgen på kroppen. Därför har jag precis vart o solat solarium.. gud så skönt med värme, synd tiden går så fort när man ligger där bara =) Känna värmen som riktigt bränner på kroppen, de e grejor de.. kan ligga hur länge som helst i solen o bara njuta. Om man tittar ut nu så ser man solen spricka upp lite där mellan molnen.. för att sen försvinna igen, *suck*


Håller på att tvätta en massa maskiner, dels ska ja tvätta upp alla kläder som ska packas med så de e fräscha o luktar nytvättat, me like ; ) Sen får man ju extremt med tvätt i vardagen också tycker jag. Det är så skönt när det är överstökat, tyvärr bara att de fylls på lika fort igen.


Ska in på halens hemsida nu o beställa en halterneck bikini, nog för att jag har en bikini redan men de e inte en halterneck så..Kanske man hittar någe annat skoj man kan beställa också samtidigt. Sitter i valer o kvalet mellan en helsvart o en svart med vita prickar??..


Bilen är skitig, så enormt skitig! Ser verkligen ut som 7 svåra år, Jag skulle behöva städa den, rejält.. tvätta den invändigt och utvändigt, men vart e orken.. hoho? Alla fönster här hemma skulle också behöva tvättas! Ser ju knappt ut genom dem!? ohh..

äh orka ens tänka tanken, ja går och sätter mej på balkongen istället ; )


Man ska ta sej tid för att göra det man tycker om, det finns ALLTID tid över till de lilla i vardagen man brinner för... tänk på det.



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards