Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av mArrA$ - 23 maj 2009 15:54

Har precis nästan kommit in från solen! Åhh nu så är man röd lite varstans, bränt mej.. jajamen! =D men de e bra det så kanske man inte bränner sej lika mycket utomlands.


Var in på Halens hemsida o beställde lite badplagg.. denna bikini, lika hipsterstrosor och en sarong + 2 par vita vanliga spets boxer.



Just nu sitter jag med en kall pilsner brevid mej.. mmm vi ska grilla o ta oss en öl till amten ikväll! smarrigt.. inget går upp mot en kall mitt i den stekande hettan.


Nicklas har slutat jobba nu, och han lade sej o sola litt ute medans jag gick in o dona på.. .

Av mArrA$ - 23 maj 2009 10:53

Jag har äntligen utnyttjat mitt presentkort jag fick av hjärtat i födelsedagspresent.. i okt! Ansiktsbehandlingen på Spakliniken med massa mys o grejs i 80 min! Åhh det va Huuuur skönt som helst, snacka om att man kände sej som en ny människa efter det! Plockade ögonbrynen, masserade, smorde, peelade, smorde och kletade... mm. Hon visade mej också en mineralfoundation som jag blev väldigt förtjust i, fick min inte så fina hy att stråla ; ).. Jag..fick den då av Nicklas också! =D Tack snälla dej då! Han e bara världens goaste..

Igår så var vi väldigt trötta.. men vi var så sugna på att åka å spela

BIL..

och så blev det, hihi..  Se här.. jag hade ett nummer kvar fleeera ggr! Men lyckades icke.

Jobbitg som tusan =D Men det är en härlig känsla i kroppen när man håller på att vinna.

Sen for vi hem, äändå nöjda och glada och lade oss och sov. Helt slut efter massa jobb, och idag fick Nicklas lov att stiga upp igen.. han hade tagit på sej att jobba extra.

Ikväll ska vi ta oss ett glas rödvin o bara mysa.. det känns som det va evigheter sen vi bara rådde om varandra. Satt i soffan, såg på tvn.. ja, de ha vart mycket flängande hit o dit.

Nu tänkte jag lägga mej ute på balkongen o sola lite.

Kram! Ha en underbar dag.. 

Mys

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards