Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av mArrA$ - 2 augusti 2009 12:43

Efter Fredagens arbete så begav vi oss till Umeå och ett besök på stora  Nolia. Nicklas hade packat picnicbagen, gjort kycklingsallad som vi stannade och åt efter en bit körning.. Vi stannade på ett ställe som hette:

 

 Vi hann inte köra så långt.. var hungriga som vargar =D


 En rätt mysig plats.. meeen alla ställen är ju mysiga i rätt sällskap ; )


På Lördagen besökte vi Nolia marknad i Umeå.. gudars så man handlade. Sprang runt runt o provsmakade mat, bröd, ostar o annat gott!

Sprang på Nicklas mor och Aina ett flertal gånger.. oh herreminje vilka tokkäääringar.. *haha* skrattade mej dubbel där mellan varven.

 Vi hade verkligen superskoj.. =D

Lena och Aina.. de åkte med oss hem o då tog vi en drive förbi min mor och jag fick visa dem sandslån, vart jag växte upp.


*haha* köpte mej äntligen ett par stödstrumpor som ja kan ha när ja jobbar och går mkt.. sen perfekt inför flygresan!


Sen köpte vi en TENS maskin för min onda rygg.. bara te o hoppas att den hjälper, 900:- gick den loss för.. men de kostar ju att gå till massör flera gånger i månaden också.




Sen var det också exslusiv visning på denna nya husbil.. ojoj, alltså 2,5 miljoner! Men å andra sidan tyckte jag det fanns många snygga husvagnar för inte ens hälften av det priset.. skulle då aldrig kasta bort pengar på en så dyr husbil.


När vi åkte hem stannade vi till i Sollefteå o åt en god middag, blev en hel del god mat denna helg =)

Mat mat mat.. vi vill  ha mat.. eller ; ) *skratt*

Ja du e rolig du Älsklingen..


 På kvällen var jag o Nicklas ut på Kina och åt..först trodde man att de inte skulle gå att äta där inne, hererminje vilken ljudnivå??!! Men när 2 bord med sällskap lämnat resturangen så blev stämmningen mkt bättre och man kunde äta i lugn och ro.



Summering:  

det var en skön helg, underbart att få komma bort litegrann.. trots att det inte var någon dundertripp så njuter man var gång.


precis vad jag behövde just nu...


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards