Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av mArrA$ - 18 augusti 2009 00:21

Jag sitter fortfarande vaken.. i tankens värld, funderar på hur orättvist saker o ting kan vara? Inget jag vill prata närmare om här.. men några få vet ju säkerligen vad jag menar. Ikväll så blev allt bara så jobbigt igen.. Har aldrig riktigt förstått att jag verkligen har sådana här djupa känslor inom mej, och vilka krafter sedan?! oj..  Jag som vart en så okomplicerad människa, har gått genom livet obehindrat.. är det verkligen så att det ska vara allt eller inget? Varför ska människan plågas? Varför alla dessa prövningar?


Finns det någon som anser ser gått genom livet utan problem? .. knappast.




*suck*


Det  var som i vintras när jag repade min bil..då bara skrattade jag. Bilen hade då krånglat heeela tiden o ja va dödens less på den! *aaaarghh* Så en dag var de liksom inge emer problem? Man var ständigt på sin vakt över att något må ju ändå gå sönder.. men icke. Istället repar JAG sönder heeeela lacken på bilen med hjälp av en sten i min sop?!.. Typ överallt, huven bakluckan.. taket =D Ja va ska man säga.. Försöket lyckades inte, ja stod pall...


Puss till dej Nicklas.. kanske är ja vaken gubben då du kommer hem.. trots att jag ska upp o jobba kl 07. Kommer alltid finnas här för dej... Du och jag.


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards