Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av mArrA$ - 19 augusti 2009 23:46

Tände lite ljus som genast spred sej i det kalla våtutrymmet.. vred igång det heta vattnet som porlade ner i det porslinsvita badkaret. Jag lät kläderna falla till golvet.. *hahaha* nä ja skoja bara. Tog mej det där härliga badet som sagt var.. mm det va så skönt. Tvättade håret med nässelschampo, scrubbade kroppen o filade fötterna o som avslutning smorde ja in mej med en kräm, Aloe vera gel ja fick av Vanja ( Nicklas mormor ) häromdagen.. ni borde testa hennes produkter, de  verkligen toppensköna grejor! =D naturliga som hon producerar själv nere i sin källare på Lunget. Ska nu prova hennes solskyddsfaktor när vi åker iväg.. spännande.


www.lugnetsnaturprodukter.com


 

Mina ack så smala långa fötter ; ) Tår som spretar åt alla håll.. *skratt*

 

Och NEJ den vibrerar INTE.. ; )

Nu ska ja sova gott iallafall.. ZZZzzz

Mys
Av mArrA$ - 19 augusti 2009 18:09

Har äntligen fått upp kroken i hallen som jag löste på tradera för lääänge sen!





 ( Bilderna är fortfarande tagna med vår gamla kamera

då vi inte köpt något minneskort ännu )

Av mArrA$ - 19 augusti 2009 17:14

Hej o hå..

nu e de tre dagarna ja gruvade mej för äntligen över! Känns så bra =D Konstigt nog var jag inte speciellt trött i dag.. dagen har gått bra. Beror ju såklart på vilka stjärnor man jobbar med ; )

 Jag må ha världens mest effektivaste man? Idag så kom han o hälsade på mej på jobbet efter att han vart på affären, tog sej en cykeltur dittan. Så satt vi o prata lite på min rast.. okej, de fanns plats för en liten puss där mellan orden ; ) Innan dess så hade han dammsugat här hemma, diskat o så skulle han hem o laga mat..herregud, ja ha sagt åt honom att han inet behöver, att ja fixar litt när ja kommer hem också.  lägg till att han började jobba kl 15:30 dessutom?! oh.. oj en annan hinner ju knappt stiga upp, orkar inte göra nåt innan man ska iväg o jobba. Fan han e ju helt fantastisk =D Antar att många kvinnor där ute skulle vilja byta med mej ; ) .. men dream on.. *hehe* he´s aaaaall mine.. mmm. Blir mycket beröm av honom här mellan varven märker jag.. o ja lovar er att han är värld varenda ett! det kan en hel del intyga.. ; )

*kyssar*

Ikväll så ska ja göra nåt ja inte gjort på länge! Nämligen rå om mej själv! bara mej själv!.. ja hade nu först tänkt att ta en cykeltur lite senare, efter jag ätit.. idag blir det fetaostfyllda biffar o svampsås = ) 

Ikväll ska ja mysa, spela lugn skön musik. tända massor av ljus o ta mej ett hett bubbligt bad. Sen ska ja smörja, scrubba, måla naglar o fila fötter.. bara mysa o ta det lugnt.. sen tänker ja gå omkring i Nicklas morgonrock hela kvällen. Jajamen så ska min kväll se ut. O i morgon ska ja på spakliniken o fixa med ögonbrynen o fransarna.. plocka o färga. Kommer känna mej så fräsch sen.

Ha en härlig kväll ni med..

Mys

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards