Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av mArrA$ - 10 augusti 2009 10:57

Innan jag lade mej igår satt jag 30 minuter på motionscykeln.. =D

7 dagen idag.. tyvärr kan jag inte väga mej idag som planerat, slut på bátteri i vågen.. jaja, får ta det en annan dag. risk för besvikelse ändå så.


Idag börjar jag jobba kl 13, tar nog en cykeltur dit.. tänkte ju sola en massa innan men så fort man tänker den tanken så försvinenr den i moln.. typiskt.


Har ringt tandläkaren idag, så nu blir det en tripp till Övik o fixa gaddarna Mån den 24:e.. blev dock ingen försäkringsärende då den visst slutade gälla när man fyllt 25 år.. ännu mer typiskt =) Det bevisar ju bara en sak.. man börjar bli gammal.


Volvon blev såld igår, de förstod man ju.. men vi har ändrat oss lite.. mer intresserade av en passat nu. De är ju grymt snygga.. vilken komfort det verkar vara idem också!  mm ska åka in till stan o provköra en -06 4 motion någon dag..sen är det bara å leta vidare.


Syrran har kommit hem från Alanya nu, hon hade haft det underbart! Men HETT som attans.. ursch ursch, 40 g på kvällen! vi kommer koka.. haha, men ja längtar så mkt nu! 20 days to go.. Sen åker vi ju precis när det är ramadan.. ja ha inte riktigt koll på vad det innebär men.. ja vet att de inet får äta medans solen är uppe oså. Trist, undra vad de uppnår med deet?


Det finns 2 datum jag längtar tills nu.. 28 Augusti och den 20 Oktober... =D


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards