Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under februari 2010

Av mArrA$ - 18 februari 2010 11:16

 

 

Här kommer några danser jag hade planerat att infinna mej på i vår!

  

 

Fredag 19/2 Zlips Folkets hus

Fredag 26/2 Jannez Folkets hus


Mars


Fredag 5/3 Expanders-Fålings Furuparken

Fredag 19/3 Perikles Furuparken

fredag 26/3 Dansgala Blender-Jannez-Zlips Folkets hus

Lördag 27/3 Dansgala Jannez-Shake-Wisex Folkets hus


April


Torsdag 1/4 Jannez Furuparken

Lördag 10/4 Dansgala Scotts-Shake-Zlips  Dunderhallen 19-03

Fredag 16/4 Zlips Furuparken

Av mArrA$ - 17 februari 2010 21:55

Det knyter sej i magen när jag tänker på Anjas fruktansvärda fall i kvällens störtlopp!! En trolig Silverplats, ett perfekt lopp och så går det såå illa för henne, Tack o lov att hon inte slog sej medvetslös!   

Av mArrA$ - 17 februari 2010 19:50

Här kommer en bild på vägghyllan vi införskaffat till vardagsrummet = ) Svårt att få någon riktigt bra bild också, då den var högblank och svart.. gjorde den typ sepia istället, lättare att se.. Undrade också ett tag där om väggen skulle bära.. den väger visst 15 kg! =) Jajamen oc den pryder så vackert nu ...mmm.


  


Marras

Av mArrA$ - 17 februari 2010 19:35

Kl 20 00 är det ju premiär för nya lyxfällan..  MEN samtidigt är det ju störtlopp!! Anja kan ju ta medalj idag?!

Åhh.. va gör man..

Nicklas är helt utslagen o ligger o sover på soffan. Han funderar på att stiga upp i natt o kolla på hockeyn, tokigt.. han börjar ju jobba kl 06:00.

 

Jag är förkyld.. har inte kunnat jobba idag =( De ringde mej i morse men jag hade nästan ingen röst, så det talade för sej själv ; ) Nä ja mår inte alls bra.. frossa o täppt. Sen somnade jag om och vaknade inte förrens 14:00!!??

 mm kanske behövde det.. hehe.

 

Har legat i soffan och ätit glassss i stora lass..


Som ett brev på posten


* Blev framskjuten 2 veckor idag!! =(

Av mArrA$ - 16 februari 2010 22:57

           



Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Guld idag igen!!

Men vilka skidåkare Sverige har minsann.. ; )

Tillochmed JAG?! Som typ inte är ett "dugg intresserad" blev svettig där mellan varven.. haha.. rätt skön känsla.


I like it..

Av mArrA$ - 16 februari 2010 10:08

Trots mitt vaga intresse för sport så satt jag svettig och kllistrad framför tv:n då Charlotte Kalla tog hem Sveriges första OS guld!! Vilket åk?!

  

För att inte tala om Gubben! Han hade väl handsvett redan en timma innan loppet gick ; )

 

Herrarnas tyckte jag inte vaar lika intressant, men såg målgången dock.. Åhh va onödigt av J att åka fel!! Han hade ju säkert rott det i land annars.. Sen var det MYCKET nära till medaljplats för M också! Jaja herrarna får nöja sej med icke medaljplatser.

 

Sitter i morgonrock nu o väntar på att snart åka iväg på arbetet, börjar 12. Jag har ont i halsen idag?! Nee hoppas man inte håller på att bli sjuk nu bara. Har ingen lust med det minsann..Trots att jag klarat mej från förkylningen som gått i vinter.


Ha en bra dag allesammans!

 

Av mArrA$ - 10 februari 2010 23:08

Ohh vilken kväll det var! Jannez på furan, 2+1 gammal.. =) mm blandade åldrar, då menar jag verkligen blandat.. Allt ifrån 17 -50... skiiitkul!

Fika med Fredrik Diva, där i Paus.. måste ju fortsätta läsa hans blogg *lovat*  Ska in o kika på dina bilder från öviksmaran!

jajamen, nu har man träningsvärk i benen.. precis som jag hoppats på efter denna kväll.


  

I just love to dance!


Nu blir det sängen eftersom jag ska upp o jobba kl 08 i morgon.. men först en VÄLBEHÖVLIG dusch! ; )



Av mArrA$ - 9 februari 2010 18:54

Kom på att eftersom jag legat på latsidan vad gäller bloggningen, knappast att bilderna från Nyår har kommit upp ännu.. Men här kommer ett gäng från den underbart trevliga kvällen!


  Välkommen till bords..

      Det bjöds på en massa goda förätter av olika slag!   Grattis till Ted också som fyllde år!

Mycket trevligt umgänge!

  Värdinnan!   Sen spelades de Buzz och Guitarr hero på projektor ; )

Gissa vilka som leder.. =)      

  Efter det blev de lite kareoke..   Marras alltid på G när det dyker upp en mick ; )

Gott nytt år älskling..



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards