Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under februari 2010

Av mArrA$ - 8 februari 2010 20:08

Riktigt skönt med en dusch efter sitt arbete.. så nu sitter jag här iförd morgonrock med en kopp the framför mej.

Det har börjar snöa ute igen, jobbigt och trist.. tycker vintern är såååå lång, alldeles för lång. Men visst den har ju sin charm den också med skidåkning och sånt.. men det är ju inget jag håller på med iallafall så; ) Nää jag vill ha sommar och sol! Idag blev det tal om semester på jobbet.. och om sommarjobb. Undrar såklart hur det blir i sommar, ska jag ta på mej 100% eller vi lär ju ska hitta på en massa skoj ja o Nicklas.


Ja, vi får se hur det blir med den biten.


Var på loppis igår, furuparken i stan! Köpte en liten "saltkopp" med tillhörande fat Jättegullig.. och Nicklas ser inte tjusningen med den ; ) det gör jag.. hihi.

  


kl 18 hade vi middagsfrämmande, Nicklas far och hans sambo. N gjorde bra ifrån sej i köket.. fixade en supersmarrig porterstek! Potatis och morötter.. sen blev det en saftig morotskaka till efterrätt.

Som de dessutom fick ta med sej hem.. ; )


 jag har börjat med cambridge IGEN idag.. Nu ska de sista kg bort bort bort.

Av mArrA$ - 7 februari 2010 17:10

I helgen fick vi ett infall att äntligen släpa iväg oss på dans! Expanders på parken.. jajamen. Lusten var inte på topp, men man kan väl inte bara sitta hemma och tycka synd om sej själv hela dagarna.

Så vi for.. och tack o lov för det!! Åhhhh vilken underbart rolig kväll. Tack älskling för alla goa danser.. det blev en toppenkväll med ett leende på läpparna hela kvällen! =D

De hade bytt sångare.. igen?! Jag gillade ju den här nya förra killen. Men absolut.. det hade då verkligen INTE bytt ner sej med andra ord heller.. riktigt bra kille som sjöng nu =) De spelade en hel massa goa låtar, blues.. gammal rock o härligt svängig musik..


och som alltid avslutar Expanders med den grymt härliga Dire straits -  Brothers in arms


Våran låt..   


Av mArrA$ - 7 februari 2010 17:07

Jag hinner aldrig få läka i själen..aldrig lugn och ro. Det ena krokbenet avlöser det andra. Saker har inte gått så bra i mitt liv sista tiden..ger mej tankar som: vad tusan har jag gjort för ont? 

När ska jag få må riktigt bra?  

 

Livet är så jäkla orättvist.. som att jag insåg det nu.

Orka vara stark, man måste vara stark. vem säger det? Helst av allt vill jag sätta mej ner och bara gråta ut allt jag bär på, men då lär jag bli sittandes en bra stund.

 

Men jag orkar inte..det tjänar inget till!

  

Jag har tappat bort mej själv i allt elände..

  

Men..

NU kan det väl inte bli värre än så här? eller.. kan det?

Vissa förstår ju vad jag pratar om.. ni andra, ja ni får tyvärr gå härifrån nyfikna.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards