Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av mArrA$ - 6 januari 2011 12:08

Vaknade utvilad på soffan nu till morgonen.. skönt att bara kunna somna på plats när det behagar. Vaknar till en härlig stämma i min mobil.. intressanta samtal så här på förmiddagen. Saknad.. Jag längtar till helgen!

Det av många anledningar

Tänk om?! Ojoj.. pirrigt. 


Börjar arbeta kl 14 idag, ska se om jag får vara inne idag pga hostan, vill ogärna dra på mej någon lunginflammation i detta läge. 


Lite mat på det här nu så är man fit for fight


 Jag vill också bara tillägga

Det finns en värld utanför Jämtland för dem som inte visste det





Av mArrA$ - 6 januari 2011 01:18

Efter jag slutat jobba kl 21 45 ikväll så for vi på Mc Donalds och drack en kopp kaffe. Och ja, pratade om mycket väsentliga och spännande saker ;) Mysigt.. sen satt vi bara i bilen ivärmen och myste, kände sej som 14 igen! 


  

Jag funderar på om jag ska eller inte ska gå ut i helgen?! jag har ju visserligen lovat bort mej till dej Erika redan.. men faan så trött jag är! Men vi hade det ju skitkul sist vi var ut, inte sant... haha ;) Kan ju knappast bli värre.. *tsss* Ja, det är ju bara Torsdag i morgon. Bara att hoppas min äckliga förkylning försvinner snart också! Jobbigt..


Nu ska jag rota runt lite i min garderob, sen sovtime..

Pga förkylning är jag inte ens på Zlips ikväll! *arghh* Hoppas min lilla dansare där överlever ändå ;) haha..Hade ju sett fram emot den här kvällen menmen..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards