Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av mArrA$ - 21 januari 2011 12:18

Som ni kanske vet så händer det konstiga saker omkring mej sedan jag mötte Daniel.. jag måste bara skriva av mej vad som just inträffade, slup eller inte.. det avgör man bäst själv. 

Jag ringer på hans mobil, signalerna går fram och jag hamnar i mobilsvar. Jag lägger på och tänker, "nu ska jag ringa igen och lämna ett roligt meddelande.. låtsas att jag ringer och erbjuder honom ett jobb bla bla"

Jag lyfter luren och ringer igen, den här gången svarar han

" Hejsan Daniel Maria heter jag och ringer ifrån..i samma veva poppar det upp LÄKARE UTAN GRÄNSER i mitt huvud och jag säger det. "du är ju tokig du, vart fick du det ifrån" säger Daniel och skrattar.. " jag vet inte" det bara kom upp i mitt huvud. 

 Vi lägger på luren efter vårt samtal och jag får en sån där känsla att jag måse gå ut och hämta posten. Brevlådan är tom, men jag tittar en gång extra och där efter kanten så ligegr det ett brev från just.. läkare utan gränser?! Märkligt.. mysko, ja jag analyserar saker o ting kanske. Men jag har bestämt mej att betala in en summa till haiti och läkare utan gränser.

Kanske finns det en mening? 


Vad tror ni om sådana här sammanträffanden? Okej nån gång men det händer ju såååå ofta!? 

Av mArrA$ - 21 januari 2011 10:50

    


Det händer inte mycket.. jag arbetar mest hela dagarna. När jag inte är på mitt heltidsjobb istan så jobbar jag extra i Krokom vilket jag skall göra både ikväll och i morgon. Nästa vecka blir tuff, 5 dagars 7-16.. phu se till att lägga sej itid, det är DÄR som problemet ligger, ja tack o lov är Daniel här då och kan skicka mej i säng.. jo det brukar gå jätttebra.. haha eller så inte. Man vill ju mysa de dagar han är här! SÅ vem har tid att sova?! ;) 


Jag har köpt en laserpekare till katterna att roa deras små sinnen med! Det är helt otroligt va de kommer ihåg?! Jag hade en liknande för typ 4 år sedan.. man behövde bara ta i den så kom dem springandes o letade pricken. same same now..  Har nästan lite dåligt samvete att man så sällan är hemma nu för tiden, så jag passar på att leka många av mina lediga stunder.  


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards