Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av mArrA$ - 15 januari 2011 00:20

ikväll är det dans, Perikles på furan, hade gärna varit på plats om man säger så...Men jag jobbar helgen så det fick passera. Invigde mina nya extremt fula men ack så supervarma vinterboots i kväll. Köpte dem igår när vi var runt och shoppade lite. Hittade lite nya kläder inne på rea också.. Slantarna rinner genom fingrarna verkar det som ;) 

Införskaffade silvershampoo som jag ska kladda i håret med när jag gjort slingor, vilket jag tänkte göra i helgen.

Ja, dem är ingen fröjd för ögat men dyr var de också! 900:-.. fick skobidrag från jobbet då, inte mkt men alltid nåt.


Har blivit kanske aningen för mycket shopping på sista tiden. Inrett sovrummet har jag gjort också.. riktigt snyggt blev det. Svart och lila till den vita väggen blev klockrent.. Köpte ett nytt överkast till dubbelsängen, satte upp en svart hylla, en svart väggljusstake med svarta orkideér, två lila ljuslyktor från IXO och lite annat småjoks.

Underbart att leva ihop någon med samma passion för fina saker.

Tänk när vi får inreda vårt hem.. mmm..


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards