Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av mArrA$ - 25 januari 2011 22:55

Tiden räcker inte till nu för.. tiden? Sover, äter jobbar.. myser, myser myser! Till helgen blir det kalas däremot! Jag och några tjejer till skall nämligen ut och "se oss om" lite,, tänkte ta en heldag med lite smyckesparty, kanske någon aktivitet istaden som bowling, bad, mat eller någe annat skoj innan vi åker ut på krogrunda! *längta massor* Och dessutom är det dans på Fredag vilket också är längesen! Ja, OM jag orkar vill säga.. skall upp 7 16 i  kommande 3 dar till nu så.. mm vi får se.


Allt går så lättare de veckor Daniel är här, vi kliver upp tillsammans och ofta så skjutsar han mej på arbetet också, det är så skönt att behöva slippa köra bil den tiden på morgonen. 


Jag måste sova nu, jag älskar att sova men hatar att lägga mej tidigt.. vilken knepig ekvation va? 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards