Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av mArrA$ - 9 januari 2011 18:07

Dagen vi längtat efter så länge har äntligen kommit! trubble fall into sleep last night? oh yess.. hela dagen har tankarna snurrat! JAg har längtat, velat att ställa in! Längtat lite till..fjärilar i magen som bara flaxade runt runt.. magen ville vända sej mellan varven! - hur ska jag betee mej?! vad ska vi prata om?! tänk om? tänk om?! ;) Ja ni vet hur fånig man är då. Men tillsist så kom tillfället och det gick bara såå bra! Vilka otroligt charmiga tonåringar han har! 

Sin far upp i dagen.. alla gånger! 

  


Vi har nu träffats och jag hoppas givetvis att det känns lika bra för dem som det gör för mej.  Jag har ont i mina käkmuskler, hela jag log..både på utsida och insida. Det känns bra att det äntligen skett iallafall..

  

  

De fick låna hem min motionscykel som bara står här hemma och dammar, komma till användning istället för att jag ska ha den som klädställning. Sovrummet blev genast mycket behagligare också. 


Längtar tills du kommer tillbaka älskade.. snart.. vi har så mycket att prata om ikväll ;) Själv tar jag mej ett glas rose´vin och skuttar runt på moln. 


// Marras



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards