Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2007

Frågor till Lilla mej..

Av mArrA$ - 19 oktober 2007 00:16

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 2 st
Vilken svordom använder du mest: fan.. *skäms*
Äger du en iPod: Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: När jag jobbar typ 06:00
Hur många resväskor äger du: 1
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Nej, använder inte såna.
Var köper du dina matvaror ifrån: Coop det mesta.. Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: kamerakåt som man är så..

Har några av dina vänner barn: Jodå, nästan alla utom jag..
Har någon någonsin kallat dig lat: Lat? jag?! oh nej.. ehh joo..
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Christer Halvarsson
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig Mjölk, har ej provat det andra

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jag tror det.
När var senast någon stötte på dig: Tyckte att turken på pizzerian stötte på mej idag, kan haft fel..

Vad åt du till middag: ja kebab tragiskt nog..
Använder du huvtröjor: Mmm snyggt, praktiskt
Kan du vissla: Ja.
Har du någonsin deltagit i en demonstration:
Vem var den sista som ringde dig: Liselotte

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Bergochdalbanan
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Jag tror inte, jag vet!
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0661..0660
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja.
Är du blyg inför det motsatta könet: Inte ett dugg..
Äger du några band t-shirts: Nope
När flög du senast: 2 år sedan typ
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 6 st.
Läser du för skojs skull: nästan aldrig
Pratar du några andra språk: dåålig engelska.. hejloo..
Diskar du din egen disk: beror helt på
Har du gråtit offentligt: Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop: bådeoch, stationär just nu då
Försöker du alltid lära dig nya saker: Marras har mycket att lära
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja! tatuering tack
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Jaaoo kanske, vi kvinnor eget släkte ; )

Kan du kasta macka: längesen men ja det har jag
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej, tyvärr inte.
Vad har du med dig in på bion: en älskling..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Drama
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Självsäkerhet, humor..

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Jag tror det, men vad det berodde på vet jag inte..

När sov du senast på golvet: I fyllan för kanske nån månad sen

Vilken är din favoritdrink: dricker så sällan drnikar, men den senaste på REX var ju goo.. vad det nu va?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: kanske 5-6.
Äter du frukost dagligen: bara när jag jobbar
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nej, men jag stressar ändå.. en livsstil jag skaffat mej, *phu*

Vilken är din favoritfrukt: Vindruvor och banan
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 26
Tror du på liv på andra planeter: Liv finsn det nog.. de som lärt sej annpassas till det plejset

Tror du att Gud är man eller kvinna: Tror inte på gud mer än nödvändigt
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Anna efter Mormor, Maria för att det är såååå hett ( bibliskt möjligtvis haha ).. theres efter Farmor.. ehh nåt sånt kanske.
Gillar du senap: blää..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: oh ja.. gillar lite spänning i livet
Sover du på sida, mage eller rygg: Sidan, rygg
Tycker du om att krama folk: Mmm mycket, men inte vem som helst ju
Skulle du säga att du är trendig: Jarå ;).
Äger du en digitalkamera: Japp.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Gillar inte den serien
Tycker du att du är attraktiv: åh sån otroligt dum fråga! ; D Of course I do...
Vad är du allergisk mot:
Pollen
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Jag vet inte, Nicklas kanske... ; )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards