Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2007

En glittande morgon

Av mArrA$ - 20 oktober 2007 09:47





Vaknade halv åtta på soffan i vardagsrummet, hade somnat mitt under ett toppenspännade avsnitt av prisonbreak, fan också.. Presidenten hade ju precis avsagt sej sitt uppdrag! Ont i ryggen ch det sista jag mindes var att jag stoppade en polly i munnen?!.. fan vad jag hade ont i magen! Hade typ ätti hur mycket godis som helst.. uhh. No more, nu får det räcka alltså.. Nu om nåt så borde jag tänka på vad jag stoppar i munnen, men det är vi ju fler som INTE gör.. hmm löpband som får tv:n att fungera lät som en bra ide tyckte jag.. *haha* Men tro inte att Nån får sitta i soffan och, hmm äta chips??  ehh nää ; )



Blev ingen dans för mej i går, hade en hel del som jag bara fick lov att ta tag i och pyssla med. Kvällen hade sin stilla gång ändå, trist när man hade velat ta sej en svängom.. blev visst fotad sist jag var i farten!  Marras in action här då, haha.



Så, då jobbar man helg,  Alla andra är liksom ledig.. det är baksidan med vårdyrket.. Jobbar ju tillochmed jul i år igen, men denna gång har jag det ju på schema, hade faktiskt tänkt att inte jobba i år. Men nu är det väl så.. gue så booring.


Det snöar för fullt ute, blandade känslor.. vill ju inte ha vinter, hade hellre haft en varm skön sommar igen. Sommaren blir bara kortare och kortare ju, why?! *buhu* Blev tvärsugen att åka utomlands när jag vaknade.. drömde mej bort bland svajande palmer och turkost vatten! Goa drinkar med pinnar och parasoller..och såklart bör man ha ett enormt trevligt sällskap =/



Horoskop för Vågen   Lördag den 20 Oktober 2007

Missförstånd kan komma att röra till saker och ting rätt ordentligt idag och kräva krafttag för att få ordning på igen. Därför är det mycket viktigt att du är tydlig och säger om vad du menar. Försäkra dig också om att du blivit ordentligt hörd och förstådd.



Ha en underbar dag allesammans!

 
 
Ingen bild

Stoffe

20 oktober 2007 11:41

har du ett sådant nattlinne marras?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards