Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

I morgon får vi veta!! *håller tummarna*

Av mArrA$ - 3 maj 2009 22:46

Helvete! hade ju skrivit vääärldens längsta inlägg som försvann! Åhh.. okej, vi provar igen..



Hej förressten! Och..





Redan MAJ? Jag hinner inte med nu för tiden verkar det som.. nä allvarligt så har datan krånglat, internet ha legat nere.. vet inte vad som felat, men huvudsaken att det fungerar igen nu. Det har väl hänt lite i helgen känsn det som, ha ju vart en riktigt härlig långhelg.


Valborg spenderades i Nyland hos min familj, 4 dagars ledig så det va bäst att passa på att åka hemövers. Trevligt att träffa dem, verkligen.. mammsen såg pigg ut och det gör mej glad! =D

Blev ingen dans för mej i Härnösand heller.. av olika anledningar. Trist, brukar vara bra där.. menmen, de kommer fler tåg dit också.


Tog mej en promenad till min syster för att.. prova litt kläder!! heeelt glaen blir jag när det kommer till hennes garderob, haha!  älskar att byta till mej en hel massa plagg av henne.. och denna gång fick jag en hel massa snyggt! Jeans, jeanskappa, kjolar o en massa roligt. Meeen jag fick inte åt mej den där skitasnygga klänningen jag suktat efter, mmmm vill ha!.. får se vad man kan locka med nästa gång vi ses ; )


Dagen efter tog vi oss en rejäl lårdödare! Vi tog en hårdpromenad så svettan rann! upp o ner för backar in i skogen o hej o hå! 1 timma var vi ute o plågade kroppen riktigt.. Skööönt. Synd man bor så långt ifrån annars skulle vi lätt göra om det... OFTA.


Iallafall så har jag tränat, promenerat och cyklat nu i ca 2 veckor.. inte en dag försent med tanke på vad som komma skall! =D  Gärna hade jag sett att formen var fixad igår.. men nu är det brått brått!


Vi har nämligen bestämt att ( om Nicklas får semester ) vi ska åka utomlands den 29 maj, jag Nicke och min syster. Till Turkiet en vecka, Alanya.. fan va nice det vore! Så i morgon får jag veta, bara att hålla tummarna nu.. Beach 2009.. nja, hinner nog knappast! *skratt* Kan ju knappast bli värre väl..


I går var vi iväg på en annan sorts träning.. Näldengalan! Jag var först skeptisk att jag inte alls skulle ha någe skoj med tanke på alla som dricker på den galan.. men ja blev förvånad, hade verkligen skitskoj.. De flesta seriösa dansare som ja brukar ta en svängom med var där, NYKTRA o städade. Svärmor Lena o Pe var med.. vi körde dem då ja o vännen eftersom vi va spikade nyktra bägge två.

Perikles.-jannez o Wisex stod för denna oförglömliga kväll som satte sina spår i mina skinkor o lår!


Idag så var vi till Sara o grattde henne, hon fyllde 20 år i veckan som var.. Jajamen, då åt man tårta minsann för fulla muggar.. men vadå,  på kalas innehåller väl tårta inga kalorier..


ehh eller?


Ha det gott!

Nattinatt...







 
 
Victoria

Victoria

4 maj 2009 11:32

Hoppas han får semester, ni är värda en utlandsresa tycker jag.

http://victoriagt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards