Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Obehaglig granne.. brrr...

Av mArrA$ - 25 maj 2009 18:54

I helgen så blev det lite fest här på grönänge.. Jag och Nicklas hade tagit fram file´och i solen så tog vi oss en pilsner och ett glas vin. Humöret på topp =D Står ute o pratar med vår granne Lennart om dittan o dattan.. Efter vi ätit så funderar vi på om vi inte skulle ha bjudit in honom på en öl eller nåt, o mycket riktigt så går Nicklas över och frågar honom.. skoj att lära känna lite folk i granngårdarna. 


Meeen... 

 Ju mer alkohol denna mannen får i sej desto mer mysko tycker jag att han blir, nästan lite obehanglig.


 Räddningen blir när Nicklas vänner Emil o Jacob ringer och undrar om de inte kan komma över en sväng, ta sej ett glas med oss. Sjävlklart! Kl närmar sej 23 typ.. vi skokar ihopatt vi ska åka ut på krogen så nu är det dags för Lennart att gå hem, men guuud innan vi fick ut honom ur lägenheten då!? Vilken miffo.. såg syner o nästan blev lite hotfull. Nicklas följer honom hem, o vi står på balkongen o ser på.. lite småkul såg det ju ut också trots allt.


Jaja, Vi delar på det sista vinet i boxen.. och sen kommer jag på att vi kan öppna Ouzon på 1 liter som stått i skåpet sedan 06. Snacka om att supa grabbarna under bordet, mej själv för den delen också.. jag däckar visst vid 01 tiden, o Nicklas o Emil bär mej in på sängen. Sedan slocknar både Nicklas o Jacob tydligen.. o Emil sitter vaken i sin ensamhet ett bra tag innan han också lägger sej på soffan.


Vilken chock jag fick på morgonen när man springer spritt språngandes ut ut sovrummet UTAN glasögon så man inte ser nånting, när ja upptäcker att killarna ligger o snarkar på soffan.. ja trodde ju dem hade gått hem på natten! ops.. tur att de sov bara. ; )


Scandalous Marras

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards