Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av mArrA$ - 10 juni 2009 19:03

Vaknade av telefonen som ringde vid 11 tiden..mammsen! Vi sov som stockar, upp o käkade frukost. Hjortronfil + musli med nötter, rostad macka med keso och ägg. Sen så skulle vi vila en liiiiten stund igen =) ja gissa vad?! med panik vaknade vi typ 14:30.. Nicklas börjar jobba 15 ju! haha.. kära nån då.. e man trött eller trött?!  Ja, han fixa matdosan sen va de bara till att åka o jobba.

Jag passade på att åka på kommunhuset o sola litt solarium i samma veva, med detta fina Väder få får man ju inte behålla någon bränna inte. nog för att brännan inte är av värsta sorten, men ja brukar ju va kritvit i vanliga fall! hehe..



Middag: det blev köttfärssoppa med pasta, majs, lök och champinjoner.. mm de va gött. Så nu e man mätt i maggen också.. iallafall en liten stund framövers. Men håll med om att det är verkligen trist att laga mat och äta i sin ensamhet.. ursch.



Ikväll så ska mina arbetskamrater ha hemmafest, typiskt att jag skulle bort då.. annars hade ja nog åkat jag också. Men men de kommer fler tåg.. Hoppas ni får det superskoj iallafall! Ta en jäkel för mej också, hihi..


Nu ska ja dammsuga upp katterna.. ehh ja menar katthåret som yr runt här.


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards