Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av mArrA$ - 21 juni 2009 15:18

Solen skiner och jag sitter hemma på mina lediga timmar, jag har minsann inte bara suttit, utan Dammsugat, diskat, vikt tvätt, ätit lunch på balkongen.. så nu när ja ska tillbaka på jobbet kl 16  är ja helt slut.


Jag sitter och tittar runt lite på klöspelare til mina kattor.. har hittat en rejäl på internet som jag blev intresserad av.. den vi har nu ser minst sagt misshandlad ut, hihi.. Får se om vi beställer på nätet eller om man ska köpa i stan på nån affär.. de är ju bara sååå jäkla dyra. Men vad gör man inte för de små liven =D


Ikväll slutar Nicklas kl 18 o jag kommer hem 22.. tråkigt, o ja ska upp i morgon bitti.. han ha sovmorgon.


Nä, dags att fräscha till sej litt o bege sej... Marars kanske ska komma itid INNAN man börjar för en gångs skull?? näää..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards