Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av mArrA$ - 16 juni 2009 23:46

Tio i tolv så sätter sej marras o skriver ett inlägg... Sitter o skriver ett meddelande till min turkiska vän Hakan på facebook, en av kyparna på hotellet vi bodde på. Jättesöt o go kille som fick mkt bra "kontakt" med Nicklas också...Rätt svårt att föra en konversation då han inte talar engelska, men ja såg att han hade skrivit till mej nu, på just engelska. Jag har hittat ett översättningsprogram där ja översätter det jag skriver på turkiska.. fast de stämmer ju inte hela tiden.  Som i alla språk så är det ju mycket slang. Men de e ju rätt skoj =) Man Lär sej någe nytt hela tiden..


Nicklas lade sej, ja la mej också.. men ja kunde inte sova. trött va e det.. ja ha liksom vart trött varje dag hittills, men just idag/ kväll när ja ska upp o jobba i morgonbitti så är ja pigg som en mört?!


Idag har vi suttit på motionscykeln bägge två, ja ha suttit sammanlagt 40 minuter o Nicklas lite tuffare tempo i 30, svetten lackar av honom! Sen ha vi ätit mkt bra mat nu i tre dar! Nu jäklar ni..


hyrt nya Wallander ikväll: Hämden.. mkt bra film!!


I morgon blir det jobb o sen bil-tut-bingo!!

Av mArrA$ - 16 juni 2009 05:30

Uppe med tuppen!

Som moraliskt stöd kliver jag upp tillsammans med gubben och äter frukost.. det tillhör inte vanligheterna minsann. Han hade ställt i ordning alltsammans och värmt välling till mej, gofisen. Man ska ju upp själv i morgonbitti så, det är lika bra att vänja sej en dag innan.. Jag har ätit o borstat tänderna, nu ska ja lägga mej igen.. men faktiskt så skulle jag lättsamt kunan vara uppe, för ja e ju pigg som en mört nu?.. hmm

Tvättstugan senare idag, vid tolvtiden. Laga mat: i dag blir det potatis, korv , äggstanning och spenatstuvning. Sedan så ska ja ta en tripp på affären...


Nä, see U later, slafen blir kall..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards