Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av mArrA$ - 28 juni 2009 23:01

*asgarvar* Kunde man hitta en mer passande låt va.. ; )

Av mArrA$ - 28 juni 2009 18:03

Vilken helg! Här har det hänt saker må tro.. I Fredags så bjöd vi hit Bengt och Malin o Nicklas syster Sara på lite grillat. Vi ställde ut köksbordet på gräsmattan sen satt vi där i godan ro och myste, tog oss några kalla älgar också ; )

Lördagen var vi in på Exponorr..och den första man möter när vi kliver in genom grindarna är nämligen.. ta-da!

 

Hehe... tänkte direkt på Elin och hennes son  ; ) Han älskar väl denna figur har jag fått på känn?! =D

jaja, Där strosade vi omkring i godan ro i det underbara vädret, och jag köpte mej ett magnetarmband för alla mina krämpor! *haha* Som hrmm NU är ännu fler.. mm jag kommer till det senare..

Efter vi vart där så åkte vi till en mysig hembyggdsgård och fikade, Nicklas åt en smörgås och jag tog en mintchokladtårtbit med grädde. Mm jag kan ju inte vara nyttig ja inte.. tydligen det.

Sitter i lugnet då friden störs av MEJ som hoppar ur stolen springer runt och gallskriker! Fan väääärldens största spindel dalar ner på min axel o sen ner på klänningen!! Jag trodde allvarligt jag skulle dö!! Alla bara stirrar och skrattar.. själv kämpar jag för att inte börja gråta, hihi.. inte lätt att ha spindelfobi må ni tro. Jag hatar de små liven verkligen så jävla mycket!

Färden fortsätter.. Vi åker in till badhusparken och ska spela minigolf. Om man hade vetat hur det slulle sluta då..*suck*

 

När vi kommer till sista hålet så råkar ett gäng killar bakom ( som Nicklas känner ) skjuta sin golfboll utanför banan.. Nicklas ska givetvis vara snäll o skjuta tillbaka den till dem, och det gör han.. med världens kraftsving så träffar han mej RAKT PÅ HAKAN! Som spricker... Jag faller ihop och håller handen för hakan, enda tanken ja tänker är : mina tänder! mina tänder.. shit shit.. men de karade sej! heeelt otroligt, hade han träffat bara en cm ovanför så hade de sprutat tänder där på golfbanan! =S Så vad är de man säger.. tur i oturen eller vad? Samma sak om han träffat halsen. oj, då vet ja inte va som skulle ha hänt.

Killarna springer o hämtar vatten och servetter, jag tar bort handen från såret o blodet bara droppar ner på backen.. aj de gör så ont. Baddar lite grann.. men jag tar det som en man och vill fortsätta spela banan ut ju! Haha.. men då är det redan några ungar som tagit våra klubbor o lämnat tillbaka.. jaja. vi åker på akuten där ja får komma in på en gång och de tejpar ihop såret.. snyggt, nu lär man få ett ärr där också.. blä.

 

Snyggt då.. =/ Njaa...

Men jag älskar dej ändå ju.. ; )

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards