Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av mArrA$ - 18 juni 2009 17:12

Jag har vart istan idag o fixat luggen hos min frissa, nu blev jag mkt nöjd.. luggen va ju alldeles för lång till min frisyr.

När jag var klar så gick jag som med en dragningskraft in på Bik Bok, där hittade jag ett linne, som abslut inte var planerat att köpa.. heller inte min stil, men ja tyckte det var bara såå skönt, så ja köpte det =) 99 :- Sen så drog jag även in i Glitter.. där hittade jag detta halsband, så idag shopapde jag i kärlekens tecken =D




Nu ska ja tills värmor och äta middag, köttfärsbiffar blir det visst. Tur man slipper laga mat idag när man e ensam hemma. Min egna mor e i Övik idag o shoppar loss litegrann.. synd, förut kunde man alltid träffa dem då de var en tur i Övik, lite svårt med det nu.. *suck*


Kanske, om det passar sej blir det dans på Aspåsnäset ikväll, de dansar från 21-02.. tre band, kanske drar lite medelålders, säkert massa fylla. Men om Billyboy el Annmarie min arbetskamrat hänger på så åker jag.. annars väntar jag nog hemma på min käresta. Mmm det märks..


Ha en skön kväll!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards