Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 1 december 2010

Av mArrA$ - 1 december 2010 08:42

My baby takes the morningtrain.. la-la-la..

Fatta, Marras är vaken den här tiden på dygnet, och inte nog med det så var hon vaken redan klockan 04 30!? Ojoj, inte lätt.. jag fick tillochmed se månen! ;) SItter på tåget nu och skriver, det går inte så bra vill jag lova.. det guppar och far, ett under att jag inte blir åksjuk! Har provat sova en del, men det är ju inte första klass minsann.. små stolar för ett stort arsle = trubbel. Sen blir det liksom busstur i 2 timmar dessutom.. nog har man haft roligare på en Onsdagsmorgon... 

Anna ringde nyss, tydligen party i morgonkväll och de behövde visst nån som kom o styrde upp läget ;) haha.. ja, vad gör man inte för goa gummor! 

Sen är det Fredag och den dagen jag längtat efter så länge! Fredagen den 3 december och Blender på furuparken! Det var år och dar sedan man var ivg på en bra danskväll nu känns det som.. kanske är på tiden. Sen va ja ju så dum o tog på mej arbete på Lördagsmorgon också,.. jag hade ju lovat mej själv att INTE. Men men..

Nu rä det ljust ute och jag ska krama min bamsebjörn innan det är dags att stiga av

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards