Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 8 december 2010

Av mArrA$ - 8 december 2010 22:58


  • Budskapen är dubbla.. ska man eller ska man inte koka vattnet i Krokom/ Dvärsätt? Jag ids inte koka nånting just nu iallafall..Positivt är ju att dem hittat smittkällan.


  • Vädret idag är -7 grader är rena rama sommarvädret, om man nu ska likna det med någonting...

  • Anna! Daniel är rädd att du kommer slå honom om ni skulle träffas!! moooha, Yes be afraid honey.. be veeeery afraid ;)) hahah..She IS my bodyguard!

  • Snacka om noll inspiration

Av mArrA$ - 8 december 2010 12:23

           


Idag känner jag mej aningen piggare, inte så där vidrigt trött som jag vart de senaste dagarna!.. och så börjar folk babbla om den förbannande parasiten? Att jag kanske har den.. hmm.. Men nånting mer än trötthet skulle man väl ha känt då, och den enda kontakt jag haft med det vattnet var för 2 veckor sedan på Furuparken.. okej, det kanske räckte? Nä, hoppas de verkligen stuckit sin kos isåfall.. Hörs att Östersund drabbas rätt hårt av detta, så här innan jul.. så här innan alla bokade julbord som folk suktar efter. 


Själv ska ja börja arbeta inne istan snart, bara8 dar kvar!  koka vatten och tänka innan man handlar.. låter jobbigt ;)  men det blir nog en vana. bara en sån sak som att tvätta händerna, borsta tänderna? urk.. 


Jaja, nu har jag några hårda arbetspass kvar framför mej i Krokom iallafall innan det bär av, det verkar ju som de finns hur mkt jobb som helst nu..? typiskt då. 

Sen har jag ett hårt arbetspass här hemma som väntar.. som väntat alldeles för länge nu.. dammsugning och kanske lite städ vore på sin plats.

Advent i Dvärsätt? njaa skulle inte tro det.. Man blir nästan lite full iskratt när man tittar tillbaka på fjolårets advent, men städat var det iallafall! 


 Daniel kom hit vid lunchtid och vi började surra lite och drack kaffe.. prata om dåtid, nutid och såklart framtiden och hur livet kan komma te sej. Vi pratade och pratade i fleeera timmar för att sedan fortsätta per telefon i natt ytterligare 2 timmar ^^, De är så mysigt och vi kan verkligen surra om ALLT! Det är en kvalite´ jag uppskattar mest av allt i ett förhållande! 

Status: Saknar honom så mycket...


  


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards