Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 december 2010

Av mArrA$ - 9 december 2010 23:07

skillanden kan vara hårfin..


Please, Don´t Confuse hate with Jealousy  



Och vem har sagt att jag var "kär" fjolårets advent? 

Jävulskt omogen kan jag iallafall säga att jag varit!..kär hit och kär dit, allra helst när man läser tillbaka i alla gamla inlägg! 

tur jag är jävulskt mogen nu iallafall ;) 


Är det inte så.. ibland bara vill man så mycket att det SKA vara rätt. Man vill bara hittat den rätta, blicka framåt, smida planer Jag fick faktiskt frågan av en väninna under vårt förhållande..

-Maria, är du verkligen kär på riktigt eller önskar du så innerligt att det bara SKA vara rätt?

  Svaret på den frågan är rätt uppenbar IDAG. Hade jag vart så kär som.. eller hade VI vart ens kära i varandra sista tiden, så skulle vi väl inte bara kunnat gå vidare så enkelt som det var? Bara släppa allt och blicka framåt.. 

Skulle jag fastnat i negativa mönster skulle jag inte fått uppleva så mycket häftigt i livet som jag gjort under de senaste 6 mån.. 

En hel massa rajtan tajtan och tji o tjofräs! ;) 


Den här gången har jag inte hittat den rätta.. den rätta har hittat mej. 


Jag skall också ändra lite i något blogginlägg, ibland tänker jag inte mej för, utan bara låter fingrarna dansa på tangenterna. Jag vill ju såklart ingen skall ta illa upp av det jag skriver.

Tack för upplysningen..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards