Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 23 december 2010

Av mArrA$ - 23 december 2010 00:21

 Idag hände det!

Julgröt ----->   


skinkstut o massa annat gott tillsammans med mina nya medarbetare

tillochmed en julklapp!!?

  

Märket är Le zie, visst den som Paolo Roberto gör reklam för? Verkar vara bra skit.. tänk jag som hade önskat mej en stekpanna av Zanta i år !

 Har jobbat åt företaget i lite mer än en vecka.. tacksamt, inget jag hade räknat med.. men det blev en trevlig överaskning. 

Ja, man passade på att Tacka för det gångna året, haha.. ;) 


Var ute min första ensamma tur idag också.. jag är som vanligt kärringen mot strömmen, men jag tycker det är riktigt kul att vara i hemtjänsten.. springa i trappor, få frisk luft, planera.. tänka, ta ansvar. Sen att det är grymt stressigt mellan varven, äh.. sånt är livet. 

Nu måste jag iallafall gå och lägga mej, en jobbig dag i morgon! Först upp och arbeta 7-16.. och eftersom de är dagen före julafton så kan jag bara tänka mej att det är en hel del att fixa med, tror jag skall vara inne på gruppboendet i morgon.. rätt skönt med tanke på att i Dvärsätt är det -32 grader!! Snacka om att det känns som man dödar bilen vid varje start, det kompenserar den genom att slurka i sej extra mycket got bränsle märker man. Sedan så ska jag tillbaka till Krokom, fixa två st julklappar i sista sekund, duscha, packa och sen sätta mej och köra 25 mil hemövers till min Pappa och mina syskon. Jaja, bättre än att köra på julaftonsmorgon iallafall.. kanske? Då är jag bara så trött ju..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards