Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 december 2010

Av mArrA$ - 19 december 2010 21:19

Tillbaka på brottsplatsen! Saknat mej..? ; ) 


Tid är dyrbart nu för tiden.. ha! nästan vitsigt där nu. Nä men skämt och sido så har man ju det man gör..Nytt jobb, ny kärlek, nya känslor, ny image, nya idee´r.. ja en massa nytt som ska tas hand om på bästa sätt. Känslorna svämmar över, så är det bara när jag är med Daniel! Han gör mej hel..jag ljuger om jag säger något annat, men han betyder verkligen allt för mej! Idag när det var dags för honom att åka till sina barn, så kände jag hur något fattades mej?

Märklig känsla.. underbar känsla.


  


I morse to han min hand i sin:

-Maria, blunda och bara känn hur pulsen slår i våra händer.. och nog slog den alltid. Där i mörkret, i tystnaden där vi ligger tätt tillsammans. 

  

Två blir ett


Nya jobbet? Oj, jag tyckte jag hade det stressigt på min förra arbetsplats! Nja..inte direkt, jag väljer att omvärdera mina arbeten helt klart..!

Där hade vi iallafall faktiskt tid för fm samt em fika, vilket vi inte har nu de dar man är ute i hemtjänsten. Vad det beror på..? personalbrist troligtvis..samt fruktansvärt oorganiserat. Besviken blir man... Stämningen bland personalen, som i övrigt verkar vara toppenbra! Den stämningen är inte bra.. många vill inte vara kvar pga den jävulskt tuffa arbets- situationen och för att det är MYCKET som skulle behöva omorganiseras för att spara tid och på det viset bidra till en hanterbar arbetsmiljö..men okej, Det kan vara en utmaning då jag gillar att vid möjlighet bidra till ett förbättringsarbete.

Sen så är det på de viset att Marras har ett lokalsinne = ehh vad är det?

det innebär att min inskolning i ett stadsområde där alla hus ser likadana ut, där man skall lära sej 150 namn och lära sej hitta?!.. ja, giv mej styrka. 

Jag går in med ett öppet sinne.. en positiv inställning, jag bara måste för att annars blir det ju inte bra. 



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards