Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 7 december 2010

Av mArrA$ - 7 december 2010 01:03

Dags att kanske på allvar försöka börja vända på dygnet nu! trötta mornar, sover som en stock hela eftermiddagarna.. ja, då jag inte är på arbetet vill säga. Sen efter kl 22 så piggar jag visst på mej och får svårt att somna.. men lägge rjag medj nu så slocknar jag inom kort, det är ju så. 


Idag var en riktigt jobbig dag på arbetet, fick kuta arslet av mej för att täcka upp på lite olika ställen.. eftersom de inte lejer in vikarier då det behövs! Dem, Läs: ledningen, ser inte till arbetstyngden som råder utan till hur många tomma rum det är? ehh va.. Fattar helt enkelt inte logiken i det resonemanget?.. kliv in i vårdarbetet, vårda dem som bor, ge den lilla extra tiden som annars kanske inte finns.. istället för att se på ett papper hur många tomma rum det är? Nä, sånt där gillas inte!.. var rädd om personlen också! Det säger väl en hel del då sjukskrivningarna ökar? Hmmm mindre pigga ordinarie personal och färre vikarier..lycka till och God jul. 


Helt slut efter den här dagen var man iallafall..snart slipper man att kastas runt till höger och vänster. 


Godnatt lussekatt

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards