Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under januari 2011

Av mArrA$ - 6 januari 2011 01:18

Efter jag slutat jobba kl 21 45 ikväll så for vi på Mc Donalds och drack en kopp kaffe. Och ja, pratade om mycket väsentliga och spännande saker ;) Mysigt.. sen satt vi bara i bilen ivärmen och myste, kände sej som 14 igen! 


  

Jag funderar på om jag ska eller inte ska gå ut i helgen?! jag har ju visserligen lovat bort mej till dej Erika redan.. men faan så trött jag är! Men vi hade det ju skitkul sist vi var ut, inte sant... haha ;) Kan ju knappast bli värre.. *tsss* Ja, det är ju bara Torsdag i morgon. Bara att hoppas min äckliga förkylning försvinner snart också! Jobbigt..


Nu ska jag rota runt lite i min garderob, sen sovtime..

Pga förkylning är jag inte ens på Zlips ikväll! *arghh* Hoppas min lilla dansare där överlever ändå ;) haha..Hade ju sett fram emot den här kvällen menmen..

Av mArrA$ - 5 januari 2011 01:39


  1. Jag fick min egna lägenhet som är mycket fin!   
  2. Jag träffade världens mest underbara man   
  3. Jag fick ett fast jobb   
  4. Jag köpte mej en riktigt fin bil   
  5. Jag hade en busig stråketvecka   
  6. Jag separerade från en "riktig karl"     
  7. Jag insåg att riktiga vänner inte växer på träd   
  8. Jag har lärt mej spara pengar   
  9. Jag har köpt en ny dator  
  10. Jag gick ner 5 kg   
  11. Jag fick sälja Audin   
  12. Jag blev aldrig smittad av parasiten   
  13. Jag fann underbara dansare   
  14. Jag fick uppleva känslan av att verkligen älska någon på riktigt   
  15. Jag fann mej själv.   

Av mArrA$ - 5 januari 2011 01:07


 

Dags att blogga in på det nya året, på min nya snygga vita Mac! ;) Aldrig mer PC vill jag lova! Smakar det så kostar det.. så är det.

Sittandes i min "nya" lägenhet..tänkandes på min nya underbara helt jäkla fantastiska man! och mitt nya jobb dit jag kör i min nya skitbra:a bil!

wOwOw vilket år detta kommer bli.. går bra nu ni, det känns långt inuti..en helt ny känsla.. jag mår såå bra, tänka sej att få uppleva allt detta inom loppet av 6 månader! jag och D har dejtat i 6 månader, vi möttes i Juli..helt otroligt, samtidigt känns det som vi känt varandra hela livet.

Vem har tid att sitta vid en dator när livet leker? Men blogga ska jag minsann fortsätta med.. inne på 4:e året då, skoj. 


Det händer så mkt roligt omkring.. jobbet tar en hel del tid, det är krävande med ny arbetsplats, nya arbetskamrater och nya intryck. Arbetade hela nyårshelgen, från 7-21 båda dagarna. Sprang omkring där i området med mina kartor och strulade med nycklar och annat skit, hittade inte, yrade omkring, stressad av klockan! haha helt otroligt va nära man var bristning där ett tag! Men någon hjälper mej hela tiden i mitt tänkande, vilket gör mej så stark. Har dessutom blivit utringd xtra vilket gett mej 100 % utöver också, samt att jag arbetat extra i Krokom några timmar..

Mycke vill ha mer så är det ;) Bäst att passa på när energin finnes till hands..

Tråkigt är..Flera nyanställda på mitt jobb har redan slutat pga hård personalbelastning, stress och negativ stämmning.. Tråkigt att ge upp istället för att försöka se möjligheter till förbättring. Jag har nu fått en del respons från min chef och det som komma skall kan bara bli bättre. T ex Idag blev en annan tjej anställd.. vi är nu rätt många nya som ser arbetsplatsen utifrån ett annat perspektiv, vilket är bra.

Daniel kallar mej för sitt lilla samordnarmaterial, haha ;)


Lägenheten och förråden är städade.. vi tog oss två dagar förra veckan och röjde ur och rensade bort allt som gett mej negativ energi. Nu finnes endast saker och energier omkring som jag tycker mkt om. Det blev en hel del svartsäckar med "skräp" vill jag lova. Och se det så här.. nu blir det lättare när jag en vacker dag flyttar, vi flyttar hop.. oj, vad jag längtar. 


På tal om längtar.. nu är det nära.. Fick idag veta att hans dotter vill träffa mej, ta en fika tillsammans med oss. Jag fick sådana fjärilar i magen, spänning och längtan, glädje och rädsla.. många känslor. Jag ser det som det största steget i vår relation! Det kommer gå jättebra, vi kommer tycka om varandra en vacker dag, absolut inget jag räknar med i första skedet. Vi har en hel del gemensamma intressen hans dotter och jag.. hur dumt det nu än kan låta men så är det. Det skiljer dock bara 10 år mellan oss.. tror vi kan komma väldigt bra överens. Sen hans som tror jag inte är som något helst problem. han är cool ;)

Han har fina barn..


Och nu skall jag sova bort min förkylning.. 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards