Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av mArrA$ - 6 oktober 2009 23:17

Ikväll har vi haft vääärldens mys jag o hjärtat! Snön som singlade ner och det blev alldeles vitt på backen. Stämmningen var på topp.. som laddat för..!! eh ja menar såklart romantik. ; )  Okej en nackdel.. vi har inte satt på vinterdäck ännu?!.. ska göra det i morgon.

 

I vilketfullafall...


När jag kom hem idag så stod dessa fina rosor i höstfärger på vardagsrumsbordet

 

    

      


Tände upp massor med ljus i hela lägenheten och lyssnade på lugn skön musik.." Love is in the air" .. tra-la-la

*haha*

Så gav jag honom rygg/ nacke/ arm massage med olja, och en slags taktilmassage på händerna ( de lilla ja kommer ihåg hur man gör )  mysigt värre mmmm.... du är min gofis!

 

  

 

Hörde carina att du såg honom minsann smyga in på interflora..; ) Tro vart/ vem han fått inspiration från?? *skratt* Ja han e för go!.. såklart ja menar --- > våra gubbar är för go!

Inte så konstigt väl! de är ju nästan samm lika.. tsss =D

 

God natt!

Mys
Av mArrA$ - 6 oktober 2009 13:29

  

 

Tre namn du kallas:

Maria

Gumman

Älskling


Tre saker du har på dej just nu:

Underställ

Linser

Halsband


Tre av dina favoritband/musiker

Keith Urban

Takida

Expanders


Tre karriärer du kan tänka dej:

Psykoterapeut

Djurskötare

Inredare


Tre saker som gör dej till en stereotypisk tjej:

Gillar smink och kläder

Speglar mej flera gånger om dagen

Vaxar bikinilinjen


Tre av dina favorithobbies:

Dansa

Inreda

Köra bil


Tre saker som gör dej till en stereotypisk kille:

Jag tycker om öl!

Ser gärna på actionfilmer

Är grov i mun.. hihi


Tre kändisar du tycker är snygga:

David Beckham

Johnny Depp

Mikael persbrandt


Tre saker som skrämmer dej:

Spindlar!

Att mista dem jag älskar

Att tappa håret


Tre saker du vill ha i ett förhållande:

Trygghet

Bra sexliv ; )

Ärlighet


Tre saker du inte klarar dej utan:

Nicklas

Bh

Datan


Tre saker du attraheras av hos de andra könet:

Tatueringar

Snyggt leende med skrattgropar *slurp*

Grov ryggtavla


Tänak sej att Nicklas har allt!? hihihi...; )







 

 

 

 







Av mArrA$ - 6 oktober 2009 09:49


  

Vilket vridet samhälle vi lever i just nu.. är inte tanken att alla ska ut i arbetslivet? I dagens läge är chansen att få en fast TJÄNST minimal, i bästa fall får man slita som anpassningsbar timvikarie.. jajamen, som jag gör just nu. De andra dagarna som jag inte har något jobb måste jag ju stämpla, och till en början har man ju 75 dar då man kan utan problem gå ut och jobba extra. Men sen.. då tjänar jag på att tacka nej till arbete om de ringer ut mej typ en dag bara?! Jag förstår inte ekvationen där.. Och sen vill jag ju inte sitta hemma! men ja kommer inte ha något val, eftersom jag går under något som heter resurspoolen och de har typ aldrig mer än en dag i taget till oss timmisar!

Och vet ni värst av allt.. de ringde ut mej på jobb idag, ehh 3 timmar! Ohh tack snälla.. mmm eller hur.

 

Nä en morgonpromenad på detta så man vaknar till, sen frukost.. ja en påse varm choklad kanske kan locka ; ) hehe, men de går neråt.

DAG 5 - 2.2 kg 

 

man håller iallafall motivationen uppe då de händer nåt, men hittills har de mest försvunnit vätska.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards