Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av mArrA$ - 20 oktober 2009 22:04

Idag på eftermiddagen så ringde min mobil, det var ett 08- nummer och jag svarade.. 


- hallå, jag ringer från expressen, säger en kvinna..

- eh ja hallå, svarar jag

- Är det du som har Marras blogg? Undrar hon..

-mmmm, och tuuusen tankar flyger runt i mitt huvud..vad har jag skrivit om nu som ja inte borde?!

- jag ser att du bloggat om svininfluensan och vaccinet.. stämmer det att du blev sjuk av det?

-aha, jajamen säger jag..

och sen intervjuar hon mej lite om det och hur dålig jag blev..

( jag blev ju riktigt dålig.. sjukskriven o allt i 2 dar, kunde inte lyfta min arm.. )

Så skickade hon hit en fotograf som vart här och tagit bilder ikväll... hihi.

Bilder på mej o tillsammans med Doris..


SÅ i morgondagens Expressen är man med då serru.. ; )

 

  

Av mArrA$ - 20 oktober 2009 11:30

Marras har fyllt 27 år!

 

  

 

Mmm Så kan det kännas mellan varven..

 

Men man blir inte äldre än man gör sej.. så ja räknas väl fortfarande i 20-22 årsklassen ; ) haha.. nja kanske inte riktigt. Det är ju faktiskt liiiite PROvarning med pussel, dans och bilbngo om ja ska va ärlig.. tss.

 

Jag och Nicklas åkte hem till min familj över helgen, det blev en himla uppvaktning?? och fina presenter!

 

*Av min mor fick jag ett jättefint halsband och två ljuslyktor i betong.. Älskar betong!

  

    

 

*Av min far fick jag pengar..

  

 

*Av min bror fick jag trisslotter, vann 75 kr!

 

*Av min syster fick jag 2 vita fyrkantiga ljuslyktor, en svart fyrkantig vas med kvistar i, en diskmedelspump och SEN skulle hon vara skojig förstår ni.. hon hade "missuppfattat" hur mkt ja gått ner i vikt! .. så hon köpte ett par trosor i storlek typ XXS.. haha! Jätteskoj jessica ; ) (  för dem som inte förstod så var hon bara ironisk )

      

  

 

 

*Av min kompis Lena fick jag ett halsband + örhängen på posten som hon gjort själv??!! såå fina.

  

 

* Av hjärtat mitt fick jag en guldkedja med ett diamanthänge...

   

  

 

Igår så bjöd vi över nicklas familj + Kerst o Rick på Tårta..

 

*Av svärmor fick jag blockljus som doftade jordgubb

  

 

*Av min svägerska Sara fick jag en trisslott.. vann tyvärr ingenting.

 

*Av våra vänner Kerstin och Rickard fick jag ett halsband också handmade..

 

 

Jag är sååå nöjd, tack allesammans för fina presenter! och tack alla  ni som grattat mej på FB.. ; )

 

OCH

Trots att jag ätit ihelgen, ett mål om dagen o druckit TVÅ pilsner i helgen så visade vågen - 4,2 kg i morse!

 

 

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards