Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av mArrA$ - 27 oktober 2009 20:03

Det blev inställt med tv4 idag iallafall, Får se om det blir i morgon eller hur de ter sej.. lika bra det, funderar på att säga ifrån mej de i morgon faktiskt.. det här är ju inet klokt?!  De ringde från Aftonbladet idag också.. *suck*.. meeen orka. Sa att ja hade fullt upp o va på jobbet, i själva verket satt ja hos en komis o fikade.. vill inte medverka i någe mer nu. Men ja diggar ju Aftonbladet mer än Expressen så ; ) .. Får nog njuta av min stund i rampljuset ett tag till!

 

  

  

I morse steg vi upp i typ nu för tiden vanlig ordning.. kl 07 så bar det av in till staden o sätta i motorvärmare i vår nya bil, häärligt nu när det börjar bli kyligt ute, men idag har det ju faktiskt vart + 5 grader mest hela dagen!

Efter det så for vi in på Willys o införskaffade följande:

2 kg morätter

Potatis

Vitkål

sallad

Gurka

Tomater

Ägg

2 kg kyckling

lax

creame fraiche

grädde

vita bönor

Avocado

Rotselleri

palsternacka

Kålrot

Lök

Senap

Får se vad man kan hitta på med det.. i morgon blir det en kyckling sallad är det bestämt iallafall.

Ikväll har jag vart o hälsat på min kompis Lena, Johan o deras 3 barn. Grattade till deras tillökning, charmknutten där! ; )  fast ja träffat dem redan ett par gånger innan så köpte jag med mej ett blomarragemang från mej o gubben.. lyxigt nog så blev jag bjuden på middag hos dem också, de tackar man ju för! =D Sen satt vi mest o surrade om allt mellan himmel o jord, Lena är ju huuur grej som helst.. mycket att prata om har vi också, hihi.







[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards