Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av mArrA$ - 13 oktober 2009 22:47

På förmiddagen var vi in till staden, Nicklas var till tandläkaren. En privat inne i stan ( jag tänkte också byta så småningom ) Ja, inge hål där inte.. OCH såklart beröm för sina starka fina tänder

OCH Mmmm "hemlig" pyss till dej också som har sån god smak ; )

hehe.. klart man blir litt nyfiken på vilka som kommenterar utan sitt namn Flört men det är bara roligt!

 

Sen gick vi o fikade, jag drack faktiskt en caffe latte idag.. men den va inte ens god, sen vart ja prupp i maggen också..!!

  

 *skratt* Tungan ute

 Så den gav mej liksom ingenting. Yes, I´ll keep on going..

 

 På Fredag ska vi åka hem till min familj o hälsa på. Tanken var att vi ska till Härnösand och dansa på Lördag, men guud så dyrt det var då 240:- Vansinne!!?? det kostar inte ens dansmaran nu för tiden.. eller ?  Ska bli skoj att träffa familjen iallafall, det är ju inte varje dag man gör det  *SAKNA*

Av mArrA$ - 13 oktober 2009 21:00

Blev jobb idag ändå.. lite irritersamt när dem ringer 16:05??! o inbillar sej att man ska släppa allt man liksom håller på med o bara kasta sej i bilen! Jag tog det bara lugnt, de får minsann inse att man har ett liv förutom resurspoolen också! Kan inte bara släppa allt.. nu stod jag inte med maten i högsta hugg, men tänk om? tänk om man hade en hund på långpromenad? tänk om man lagt sej för att vila el nåt.. ja ni, tänk om resurspoolen kunde läggas ner.

 

Bara för att man är uppskriven att man kan jobba, ska man behöva gå runt med mobilen i högsta hugg o vänta på att de ringer o erbjuder tre timmars jobb??.. ja nu jobbade jag faktiskt FYRA hela timmar ojoj! från kl 16-20.. tragiskt. Sen fick ja morgondagen också, från 13-20.. men alltså va ska man ta sej till?!

 

Jag känner att det inte är såå länge till ja orkar hålla på så här.

 

  

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards