Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av mArrA$ - 8 oktober 2009 09:59

IGÅR klippte jag av mej håret..

det blev kortkort, men rätt så snyggt faktiskt ( man har väl inte hunnit vant sej ännu ) Nicklas blev helt till sej.. haha, han tyckte det blev skitsnyggt! Tsss.. Lägger in en bild senare på det.

 

Efter besöket hos frissan så sprang jag in på en loppis o handlade lite. Jag har fått för mej att fokusera inredningen på toan, den är ju som sagt lite sliten.. så varför inte fortsätta i oldstyle där inne också. Hittade några detajler som passar in där tillsammans med mina lektyrtidningar, haha. Har måååånga ideer va ja ska köpa dit in Skrattande Mitt nästa objekt är en tvättbräda ni vet.. hittade en igår, men den var inte så sliten som jag hade velat se.

 

        

  




Tvålflaskan köpt på Åhlens 199:-

Kandelaber 160:-

Gammalt toapapper!? 60 :-

raktvål utan lock 5:-

Parfymflaskan har jag fått av svärfar =)


KL 13 jag vara inne i staden igen, nämligen på hörselkontroll. Japp jag hör mkt dåligt.. en skada sen barnsben ( upprepade örininflammationer ) ursch.. ja anser mej höra det jag vill, meni vissa situationer som t ex på jobbet o de pratas lågt.. då kan ja höra dåligt. Ja vi får se va som sägs.. bara jag hittar dit nu också så ; )

 

  


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards