Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av mArrA$ - 14 oktober 2009 23:07

Idag på jobbet så tog jag vaccin mot svininfluensa.. och nu sitter jag här och funderar, nästan ångrar mej lite. Jag skulle ju inte ta det? varför tog jag det? Vad fick mej att ändra min inställning, jo det av en anledning..  Men Herreguuud det är ju bara en influensa, jag har faktiskt aldrig tänkt på det. Vet bara att jag int var pigg på att spruta- in- massa- grejs- som- ingen- vet- vad- det- är i kroppen.


Menmen, det är ju gjort nu.. kan ju vara bra om man råks på ska ut o resa jorden runt ell nåt..


  


och fruktansvärt ont i armen har jag!! ajaja.. helspänd.. =(

Av mArrA$ - 14 oktober 2009 22:50

Tänk, nu fyller jag snart år igen!..Kanske börjar man bli gammal trots allt eller.. tiderna förändras o vi med den.. *skratt*


Om...17 år27 år
MusikJu högre volym desto bättre.

Dr Bombay ger mig huvudvärk.


KärlekNär kommer jag att träffa den rätte?

Nu har jag hittat den rätte för femte gången.


KläderTajt, kort och färgglatt.

Svart, svart, svart.


KondomerGud, vad pinsamt!

Gud, vad praktiskt!


SexHur ska jag tala om hur jag vill ha det?

Hur ska jag tala om att jag inte orkar?


LivsfilosofiTa dagen som den kommer.

Pensionssparande, det är grejer det.


Barn

Bara jag inte blir med barn!


Tänk om jag är steril!
KändisarWow! En kändis!

Vem är det?


SminkBara ingen ser mig osminkad.

Läppglans och mascara.

Klart.


ArbeteSvårt att välja.

Svårt att ta ledigt.


MatVem vill ha sushi när det finns varmkorv?

Vem vill ha nedmalt slaktavfall när det finns sushi?


SolningSolskyddsfaktor 0.

Solskyddsfaktor 28.


KroppenSer min rumpa okej ut i de här byxorna?

Hur ser mitt kolesterolvärde ut, doktorn?


FöräldrarOmständliga.

Oumbärliga.


ÅlderMen jag är 23, jag lovar.

Men jag är 23, jag lovar.


UtelivVi måste gå på det nya stället.

Kan vi inte se en videofilm istället?


PengarLite pengar, men få räkningar.

Mer pengar, men fler räkningar.


tvVi får inte missa "Bevvan" på söndag.

Va! Är inte Dylan med längre?


Högsta önskanFred på jorden. Skrota alla vapen.

En löneförhöjning vore inte fel.


Värsta mardrömTänk om jag gör bort mig!

Tänk om jag inte hinenr spara ihop till pensionen!


DrömkillenLång, mörk, snygg, sexig, muskulös, rik och charmig.

Snäll.







[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards