Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 17 september 2009

Av mArrA$ - 17 september 2009 17:47

Sitter och försöker ladda upp bilder på facebook, men det går inte som jag vill.. what is the problem??

  

 Ätit middag, idag blev det köttfärssås med stekt vitlkål + bambuskott.. riktigt gott. ja försöker köra en light version av LCHF nu av olika anledningar..dels att jag vill så gärna gå ner några kg igen, sen att.. ja jag tror man mår bra av det helt enkelt. ; )

 

 Innan gubben åkte och jobbade så låg vi i soffan o myste, han strök mej över håret så härligt att jag somnade, sen när ja vaknade en halvtimma senare så hade han strukit mej hela tiden.. åhh goknul.  

 

Ikväll är det ett spännande avsnitt av lyxfällan! shit alltså, de har skulder på typ 3 miljoner!? ojoj hur kan de gå så snett.. En annan är ju så jäkla noga med att betala sina räkningar i tid, annars vet man ju hur det slutar.

 

Vi ska skaffa canal digital, vi har ju bara de vanliga kanalerna nu 1,2,3,4,5 o några fler.. Mannen vill ju ha canal digital sport för hans hockeyintresse osv. Medans jag är inte ett dugg intresserad av det, får nog bli det paketet totalt då har man både sport och filmkanalerna.  

 

 

Av mArrA$ - 17 september 2009 10:10

God morgon

 hmm undra om det verkligen är en sån  god morgon   med rinnande/ täppt näsa omvartannat som dessutom nu SVIDER, det ligger näsdukar överallt och nässprayen tog precis slut. Hungrig är jag och det finns inget att äta till frukost. Jag borde ligga till sängs med en stor kopp vamt te brevid, en bra tidning och dubbla täcken! Men hur lätt är det att sova när hela halsen kliar så ja vill spy!.. knät har svullit upp av infektion i kroppen, det gör ont när jag går. Till råga på det ser det ut som ja supit konstant i 3 veckor, mina ögon är rödsprängda och rinner.. Nicklas ligger o sussar, ja menar dreglar på kuddinussen fortfarande. Jag vill inte gå utanför dörren.. tro om han vill vara snäll när hans tiger upp och åka in till Krokom? Handla lite frukost, näsdukar o en ny nässpray..

 

Nu ska ja in o pussa LÄS: snora, på honom litegrann!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards