Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 18 september 2009

Av mArrA$ - 18 september 2009 00:58

Medans jag väntar i natten på att mannen ska stiga på, så sitter ja o lyssnar på lite musik som för tankarna tillbaka till Turklad =D Otroligt vilket mine jag har då det gäller musik. jag kan infinna mej på plats vart ja hör låten osv. Samma sak gäller då jag är ute o dansar.. jag vet nästan exakt vem jag dansat med till vilken låt osv. =)

Just nu spelas Pussycat dolls - Jai Ho ( you are my destiny ) Den påminner om en skön taxitur vi åkte hem, det var med en gammal kvinna.. faktiskt den enda kvinna jag såg körde taxi.

Hon hade långt stripigt grått hår och inga tänder, ungefär som yogurtgumman ; ) Vi delar fram ett pris, sätter oss i hennes taxi ovh vi beger oss, och plötsligt drar hon på stereon! Väääärldens jäkla ljud.. baslådor fulla taxin o så pumpade hon ny bra musik! haha..

hon va stenhård.




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards