Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 29 september 2009

Av mArrA$ - 29 september 2009 22:55

Får för mej att gå o fota blomman ja ställt i ordning i vardagsrummet, att ja sen böjer mej o fotar tidningen är ju ingen big deal. När ja laddar in bilden på datan så ser jag att den är ju för tusan stämplad precis idag!? wooh.. fräänt.. sammanträffande eller vad?


    


Den ligger här.. nästan 70 år gammal o pryder mitt vardagsrum.

 

  


 



Av mArrA$ - 29 september 2009 20:54

Heminredning..


Höst

  

I Love zink

 

   

Tofflor för frusna gäster ; )



  

Såklart katterna skulle få sin del av kakan, gissa innehållet ; )


    

Ett ljus i mörkret


    


  


Sen så har jag bytt köksgardiner ikväll..






Av mArrA$ - 29 september 2009 00:24

Idag körde man 24 mil hem igen, det är faktiskt inte alls så långt.. visst det tar sin tid o det är dryg väg, den är  dålig liksom.

Det var en trevlig helg iallafall med mkt god mat.. både hos min mor och syster. Tack ska ni ha! I gårnatt somnade jag på soffan vid tv:n o syrran väckte mej inte!? Tungan ute  vaknade kl 05 med vääärldens ryggvärk! ajaj, kröp ner i sängen o sov ett bra tag till.

 

Ikväl har jag fixat lite med smågejor jag köpt, inredningsprylar ( va ovanligt?! hihi ) tänkte lägga ut lite bilder i morgon.. inte ikväll, de orkar jag inte. Måste nog lägga mej snart.. e helt slut.


Nicklas jobbar natt

 

  




Vi dividerar om man ska köpa en diesel eller bensin ??

 

Va e skillnaden o va skulle du ha köpt?

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards