Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 september 2009

Av mArrA$ - 19 september 2009 08:59

Men allvarligt.. igår, haha. Vilken sur J-la Kärring ja stötte ihop emed nere i tvättstugan?!

Det var så att vi hade tvättid mellan 12-17, jag hade städat upp efter mej.. tänkte att jag låter tumlaren gå ett tag till, mina handdukar däri var nämligen inte torra. Så kommer vi på att vi ska åka till staden.. o ja glömmer bort tumlaren såklart, men det är väl inte hela världen.. den som kommer efter kan ju bara slänga ut dem i en vagn el nåt?


Okej jag kommer hem, kl var 18:30.. går direkt från bilen in till tvättstugan.. där inne står personen som har tvättid efter mej.. vilken tur tänker jag då kan ja ju be om ursäkt personligen =)


Marras - Men heeej, och ja ber om ursäkt, de är jag som va så klantig o glömde tvätten i tumlaren..

 

Kärringen står fortfarande med ryggen emot och rengör filtret till tumlaren..

 

Elaka tanten - Jaa, *morrar* du SKA minsann se till att rengöra maskinen efter dej!! *aaaarghh*

 

ehhh, ja blev alldeles paff.. hade inte räknat med den reaktionen.. =)

 

Jag -  jaaa, men alltså nu var det så att jag glömde faktiskt helt bort att ja lämnat kläder i tumlaren.. det var absolut inte min mening.

 

Elaka tanten - Ja det är minsnn inte meningen att JAG ska rengöra efter DEJ också.. har nog med mitt eget!!

 

Marras: Ja, me som du hör ber ja åter igen om ursäkt.. du ska veta att jag brukar ALLTID städa efter mej, det här var ju inte meningen.. förstår du??!

 

Elaka tanten - Men så här gör man bara inte när man har tvättstugan!!!

 

Marras - Men hallå, hör du inte att jag GLÖMDE BORT DET innan ja åkte till stan???!!!!

 

Elaka tanten - mummel mummel.. ja, nä mummel..mmm mmm mm.

 

Ja blev sååååå förbannad, rafsade ihop mina handdukar som hon kastat i en hög på bordet..sen gick ja ut därifrån..svor högt kärringjävel!! (JA hon hörde det fönstret var öppet )  möttes av Nicklas som stod o log.. han hade ju hört allting! =)

 

  

 

Tänkte gå tillbaka in o säga det - men du, vet du vad.. lämna tvättstugan ostädad sen så kan jag som är ung och rask! gå ner o städa efter dej istället. ; ) haha.. men Nicklas avrådde mej.

 

Komiskt, kvällen före hade de visst pratat på karlavagnen att äldre damer/kvinnor/tanter/kärringar U name it.. var de värsta i tvätstugan.. haha, skulle frågat om hon lyssnade på det ; )

 

 

 

Hur skulle du reagera om nån råkat glömma tvätt kvar i tvättstugan??

Eller regerat om du var jag? =)

 

Av mArrA$ - 19 september 2009 00:03

Jag har nu bestämt att åka hem på SKÖRDEFETSEN i Bollstabruk den 25 Okt!!

 

Jag hoppas vi ses där..

 

 

 

Years Ago.. I remember.. ; )

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards