Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 22 september 2009

Av mArrA$ - 22 september 2009 15:09

Busar lite med Nicklas!.. han blir nog lite chockad när han öppnar äggkartongen nästa gång..


  


Hoppas dem inte blir förstörda bara =)


Nu ska ja åka o jobba trots allt!

 

ha en trevlig kväll allesammans!

Av mArrA$ - 22 september 2009 11:44

Hur kan man få så enormt mkt räkningar på en månad?.. skoj. löning på fredag! jaa.. eh Man liksom längtar till löning, why? den går ju bara åt alltsammans på en gång ändå..så skoj är det väl inte att betala räkningar? Kanske får man nån ynka krona övers om man har tur..


Senare Idag ska vi kanske åka in till staden igen o kolla på nån bil.. vi har bestämt oss för vad det blir iallafall. En passat kombi, typ en sådan här..

   


 Nu gäller det bara att hitta den vi vill ha. Vi måste ju införskaffa oss en rejäl bil nu med tanke på min jobbsituation o sånt.. På tal om jobb ska jag nog ringa runt lite nu efter lunchtider, de ha ju vart lagomt skoj att ringa när man vart förkyld, så ja har avvaktat. Jag avskyr verkligen sådant, och att skicka o skriva CV är inte heller min grej.. jag vill helst träffa personen i fråga o prata. Jag tycker inte ett CV gör mej rättvist framställd vad gäller hur jag är i mitt yrke.





Av mArrA$ - 22 september 2009 11:28


  


     


My maria dont you know Ive come a long, long way

I been longin to see her

When shes around she takes my blues away

Sweet maria the sunlight surely hurts my eyes

Im a lonely dreamer on a highway in the skies


Maria, maria I love you


My maria there were some blue and sorrow times

Just my thoughts about you bring back my piece of mind

Gypsy lady youre a mircle work for me

You set my soul free like a ship sailing on the sea

She is the sunlight when skies are grey

She treats me so right lady take me away


My maria

Maria I love you

My maria

Maria I love you



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards