Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 21 september 2009

Av mArrA$ - 21 september 2009 20:48

Inga problem att stiga upp i morse inte, glaad! jajamen.. arbetsgläjde =D  vad kan man annars känna när man får jobba med underbara människor! Och herreguuud Anna.. om ja ändå vore lika kvicktänkt som dej! Då skulle jag sååååklart bett tvättstugekärringen flyga o fara.. *hahaah* Ja, kära nån.. du är bara störtskön.

 Jag har ju som sagt inte någe jobb framöver och det oroar mej något så hemskt, men ja har lixsom innerstinne trott att de ordnar sej på någe vis. Men tyävrr, Idag var droppen på jobbet.. jag vill ju jobba där!!! MEN inte på vilka villkor som helst.. de går ju inte. Så när ja gick hem var min sinnesstämmning inte lika skoj.

  

 

 

Jag o min andra hälft har sysselsatt oss med något skoj i 3 dar nu.. vi har nämligen börjat lägga ett pussel! Det är de mest tråkigaste pussel i världen! haha.. himmel, gräs och sen en lada mitt därpå.. ÖoB 30:- vad kan man mer förvänat sej. Vi har inet ens fixat ramen ännu?! Nä, allvarligt.. det är skitsvårt.. man tycler att allt passar men ändå är nåt fel *suck* Men det är en mysig stämmning, mkt tända ljus och bara sitta där.. tillsammans. det gör ju allt på någe vis. Att sitta framför tv:n är inte min grej, det må vara nå så Osocialt..  men vi hamnar ju där mestadels tyvärr. =)

  

 

Nicklas kom precis hem, han var så duktigt att nu kl 19:30 var han iväg på simhallen o körde 70 längder.. mm duktig han är då! En annan startade upp datan o satt säg här på en gång ; ) SJälv funderar jag på att börja i gympan igen, det tycker jag är mkt roligare än att simma.. tacka vet jag en rosa flytmadrass i Utlandet, okej det kan ja ta.. ; )

 

Nu är det allas våran ANNA ANKA som gäller...


*kisses*

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards